收藏文章 

03/04/2017Text: Sandy YipPhoto: CWingLi

其實我一直在留意你-陌生人訪問服務

  朋友有很多種,有知己、老死,好兄弟、好姊妹、閨密、普通朋友、泛泛之交、唔熟……隨著社交媒體興起,大家身邊又出現了介乎親密與陌生之間的曖昧朋友──「網友」,如果你參與過ICQ年代,你不會忘記你那如密碼般的數字代號,還有那些類似「純情小鴨鴨」、「彩虹邊的雨雲」等不著邊際的網名。

 

ICQ的朋友

藝術家方琛宇把對陌生人的好奇心成為他的創作主題,於2013年開始藝術項目「陌生人訪問服務」,跳出社交媒體的虛擬世界,專訪「陌生人」。

  「玩ICQ個陣,輸入號碼就搵到人,然後add佢講吓嘢,有時會約嗰個人出嚟,15歲時第一次約咗一個唔識嘅人出嚟,之後就一直對呢個topic有興趣。」藝術家方琛宇(Silas)對陌生人的興趣源於已被淘汰的網絡聊天工具ICQ──加對方的帳號,隨即與陌生人成為朋友展開對話,要了解新朋友,除了靠交談,更可以憑他的網名及他個人簡介中分享的歌詞略知一二。

 

  對網友感興趣,那時的Silas不只約網友出來見面,更開了一個blog,「愈嚟愈多人對網上世界有興趣,同我一樣,我第一次做blog係2009年,嗰時嘅人仲未好相信當時嘅網上事物或者人,我就邀請其他人寫吓佢哋有興趣嘅人,例如係邊到遇到呢啲人,想同佢哋做啲咩,講啲咩,對佢哋邊方面有興趣等等。」8年前的blog成為Silas的藝術項目「陌生人訪問服務」的雛形。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

Immerse yourself in Arts Month

You May Also Like
#展覽 #社交媒體 #Art & Culture
More on Art & Living

Popular Tags

即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
    • 港股
    • A股
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share