收藏文章 

23/05/2019

街市一秒變火車軌:泰國驚心動魄美功鐵道市場兩日一夜全攻略

4/ 交通

 

 

 

  由曼谷前往美功小鎮,只需約2小時車程,約80公里。你可以選擇在曼谷市中心,搭mini van 廂型小巴,甚至坐火車,穿過鐵道市集,直抵美功。

 

 

  要快活,就要慢活。如果你厭倦了即日來回,追追趕趕的旅遊節奏,不妨花多點時間,欣賞美功小鎮,沒有遊客的一面。

 

下周預告:

 

  上星期,我入境日本失敗,被遣返回港。今個星期,我唔信邪,繼續挑戰!準備飛往沖繩石垣島,到底石垣島有什麼好去處?我又能否順利入境呢?密切留意,祝我好運!

 

 

  想知道我如何「廚職背遊世界 460日、希臘坐車返香港」?加我的 Facebook 專頁「廚職背遊 梁芷靈 HKG Budget Traveler」和 Instagram @leungcatharine,睇埋其他背遊慳錢錦囊!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

Luxury Watch Trends for 2024

You May Also Like
#火車 #泰國 #背包客 #曼谷 #美功鐵道市場
More on Travel & Dining

Popular Tags

即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
    • 港股
    • A股
大國博弈
貨幣攻略
More
Share