收藏文章 

2017-03-07

【特首選戰】「頭號薯粉001」田北俊:曾俊華願意聆聽 夠「香港仔」

   特首候選人曾俊華於Facebook上載「拍住上」短片,自由黨榮譽主席田北俊現身支持,片頭已自稱為「頭號薯粉001」,笑言自己「人到退休膽更大」,支持曾俊華時並無壓力。田大讚曾俊華和諧、願意聆聽溝通、「最低限度識講人話」,可以化解現時社會的怨氣。

 

 曾俊華Facebook短片截圖

 

曾俊華是「香港仔」

 

  田北俊表示,沒有收到中聯辦的遊說電話,「可能佢見慣田北俊都係建制派嘅壞孩子,今日同你講,你都唔會聽我,甚至仲會爆到通街都係」。

 

  田北俊說,「幾位候選人包括John都係公事上嘅朋友」,但認為比較其他的官員,曾俊華不同之處是在立法會見議員時表現較和諧,「唔係一見議員發言,就好對抗嘅……人地樂意同佢溝通」。

 

  田指,很多人認為曾俊華是「香港仔」,「睇場足球比賽,夠唔夠膽撐香港隊?香港打拳賽,夠唔夠膽撐香港的曹星如?」田又指,曾俊華得到民意支持,因此加強他支持曾的決心;又笑言「估唔到曾俊華facebook明明抽水冇我咁勁,但呃倒like仲多過我」。

 

抨擊梁振英一言堂

 

  田北俊續稱,純粹認為香港需要一個如曾俊華的行政長官,大讚曾願意聆聽,適合現今的政治環境。田又猛批現屆特首梁振英,「過往5年最大問題,唔係梁的具體政策太過唔掂,不過佢缺乏人和、一言堂」,所以他希望未來5年休養生息,由和諧的人擔任特首,對社會和諧包容,與泛民、公務員溝通,香港怨氣可以少一點。

 

撰文:特寫組

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多特首選舉文章
你可能感興趣
#曾俊華 #選舉 #特首 #2017特首選舉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share