收藏文章 

2017-08-11

教育界金正恩

  獨裁者的可怕,在於沒有人可以制衡得了他/她,很多時,我們只能看著一個獨裁者作了足夠多的孽,但還有機會殺人放火金腰帶,只有部分或會被自己所製造出來的災難滅掉。

 

  世上現今最著名、最受關注嘅獨裁者,就係北韓首領金正恩,佢總有方法保持自己喺國際媒體嘅曝光率,哪怕係射失飛彈、誇張閱兵、全民簇擁、用望遠鏡唔知睇咩。金正恩嘅最新搞作,就係威脅對美國開戰,揚言會令美軍喺太平洋嘅關島基地陷入火海,又指出會喺月中定出作戰方案。金正恩嘅對手,就係有成為獨裁者潛質嘅美國總統特朗普,究竟最後雙方會否開戰?周邊國家會否被捲入漩渦?一切都係未知之數。

 

  獨裁者嘅身影喺國際間興風作浪,香港都出現一位教育界大獨裁者,無論身形、手法都有金正恩嘅影子……

 

  屯門興德學校早前被爆出校長陳章萍管理手法有極大問題,管理教師團隊方面,曾經要求教師唔上堂,走去深圳派傳單招生;老師請病假要交6張餅卡,或邀交現金,據報道指陳章萍聲稱係要老師「慶祝自己病好」,亦都出現教師升遷準則不明、聘用有虐待學生案底人士成為校長助理等多種人事問題,令教師流失率極高,甚至傳出因陳章萍嘅高壓管治,而令教師患上抑鬱,企圖自殺。

 

  此後,興德嘅管理問題愈揭愈臭,爆出學校容許「影子學生」存在,即係學生長期無需返學,都仍然能夠升班,而且無跟從教育局指引向局方匯報,懷疑係要用呢啲「影子學生」嘅學位騙取政府資助,學校亦涉嫌偽造文件等刑事罪行。教育局喺2月開始接到投訴,並表示當時開始進行調查,發現學校嘅管理問題,決定委託教育界人士進入學校校董會,調整校政,又向陳章萍發警告信,列出5大罪狀,要求佢出席教育局嘅聽證會,並警告佢可能會剝奪佢嘅教師註冊,令佢不能夠再擔任校長一職。

 

  獨裁者點會就此就範,交出權力?陳章萍先喺今個星期初搵埋撐佢嘅校董及教職員召開記招,雖然人丁比較單薄,但佢一哭二鬧,指控教育局「未審先判」,嘗試反客為主,已經有金正恩嘅味道,直到噚晚,教育局證實,收到陳章萍委託律師發出嘅律師信,要求教育局進一步解釋對佢嘅指控。惡人先告狀、排除異己、喺學校營造白色恐怖、瞞騙外界校內情況,嘩,完全就係金正恩所為,你以為北韓喺好遠,原來就近在咫尺。

 

  連日嚟,有唔少興德學校嘅老師向傳媒爆料,透露近年陳章萍治下嘅恐怖情況,但大家都會見到,佢哋都要匿名、變聲,唔會以真面目示人。見到網上有人質疑,點解呢啲教師唔可以光明磊落受訪,真正「企出嚟」?我奇怪點解會有人提出呢類質疑。告密者匿名,係為咗要保護自己,免被人秋後算帳。香港社會始終對告密者未能夠建立一種正面嘅態度看待,一旦被人知道有告密前科,就會面臨歧視、冇生計等問題,因為覺得佢「信唔過」,唔會理會佢告密針對對象係咪不公義,佢唔匿名保護自己,邊個可以保護佢?

 

  前事可鑑,2009年臻美黃乾亨中小學被曝光註冊以及混亂醜聞,事隔幾年呢件興德事件,有教育界中人都話,呢類管理混亂問題可能只係冰山一角。教育局有冇做好監管角色?校本條例放權是否過多?教育局執行嘅視學係咪形同虛設?但同時,如何確保教育局唔會藉此機會收緊學校嘅管治自主度,以免將來可能出現嘅政治打壓?

 

  最緊要嘅問題,教育界金正恩,會否唔只一個?莘莘學子實在唔應該活喺獨裁之下……

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多思歪思正文章
你可能感興趣
#金正恩 #興德學校
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share