收藏文章 

2019-03-06

【終極面試題目】求職者與HR大戰「上司永遠是對的」!網民︰完勝HR又如何?

  「上司永遠是對的」這個陳述相信不是每個打工仔都會同意,最近就有網民於討論區發文,分享自己於見工時與HR爭論「唔一定要百分百服從上司」的問題,更提出6大原因令「HR完全無晒聲出」:

 

1. 我係人,我唔係奴隸!

2. 盲目服從權威係弱智行為,只有亞洲人先咁低賤!高級過我唔係大曬!

3. 唔服從咁又點?大不了咪炒我,我有賠償仲著數!

4. 上司都會有錯,明知上司錯都要跟係愚蠢行為!

5. 上司要下屬100%服從即係個上司廢,淨係一味靠惡,即係無料!

6. 上司都係打工,如果個上司下下留難我,我都可以玩嘢整走個上司!我日日俾獲佢孭!

 

(內容節錄自網上討論區)

 

網民:贏左場交輸左份工

 

  網民對事件反應兩極,有網民指事主今次是「贏咗場交輸咗份工」,交換角色的話會先「交戲」,成功應徵再算。亦有網民問事主:「完勝HR又如何?」,HR只是不想浪費時間才不與事主爭論。另外有網民認為事主的不服從,不是完全不聽從上司指示,而是指當上司行為有損公司和客戶利益、形象和聲譽時,才不跟從命令。

 

網民反應

 

網民A:只能陽奉陰違,職場好現實

網民B:HR問呢啲問題係睇你做人同做事態度,無一定答案,人地唔出聲表面係你贏左,實際你自己諗,人地都費事教精你。

網民C:不得不比個讚你,咁真誠嘅Candidate真係好少有。

網民D:適當場合做適當嘅嘢,做人基本守則。

 

Read more: 【鐵飯碗的苦】政府工還是「正苦」工?「老屎忽」金句連連逼得下屬爆煲

 

Source: CTgoodjobs

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多打工秘笈文章
你可能感興趣
#職場 #打工仔 #辦公室貼士 #上司
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share