加入最愛專欄  收藏文章 

2017-07-20

【震驚全人類!】初級經理:「我對下屬仲好過對老婆仔女!」

  「我對下屬仲好過對自己老婆仔女!」呢句說話,出自一個初級經理把口。大家聽到佢呢句說話,無不藐咀藐舌,甚至細細聲講:「真係多謝你對我咁好喎!」。今次,我反而想為初級經理平反一下,希望各位打工仔都可以體諒一下所謂「上司」。 

 

 

  需知道有種公司十分賤格,隨便幫你升個Title,加你少少人工。目的,為了留人。而今次的主角Ivan,亦因為被公司挽留而升職為初級經理。老實說,錢,輕微增加,但工作量卻暴增,同時又要處理十多個下屬的事,真是「唔升好過升」!而且直屬的下屬又曾經是自己的同事,當然對Ivan敬畏較少、無禮較多。所以,升職「萬歲」走唔甩之餘,更多次被下屬左屈右屈。 

 

  「唉,有時我真係好後悔點解當日唔走。」 

 

  「咩事啊?好多嘢做啊?」 

 

  「錢又唔多,工作量又多咗,仲要成日陪高層開LUNCH MEETING,食埋啲貴嘢。」 

 

  「唔使開會嗰陣自己食平少少慳唔慳到啊?」 

 

  「我直頭自己帶飯添啦!男人老狗帶飯盒你估好睇乜?仲要慳慳埋埋,畀班細屈餐下午茶又冇咗。」

 

  「上面嗰啲拒絕唔到,唯有向下面埋手咋喎!」

 

  「埋條命咩?班友仔都唔當我上司,屈得就屈,唔妥協真係分分鐘罷工啊。不過而家都已經成日罷工……」

 

 

  原來因為下屬是昔日的同階級同事,大家一早老友鬼鬼。你一個人升職?有人暗地裏「葡萄」,將你下派的工作做得馬馬虎虎,等你慢慢執手尾,甚至由得你因為負責的工作做得太「求其」,被高層責罵;又有人恃住同你曾經出生入死,有甚麼對自己不利的工作,就「搭膊頭、幫幫手」,完美把工作卸回給Ivan。

 

 

  雖說Ivan是因為接受了公司升職的Offer,又騎不住班細的,才導致如斯田地。但其實公司最底層的人,未算最慘。最慘的是,如Ivan般「上有高堂,下有妻房」的中下層,受盡上、下級的欺凌。既不可以「拍拍蘿柚」唔做射畀人,又要看著上頭的面色做人。最慘是,人工其實又不比原來的多很多,但人人都以為你「上咗岸」,可以隨便屈都得。此刻,我真的相信,Ivan對下屬比對自己的家室更好。不過,路係自己揀,點行自己選擇吧。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#上班族
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share