加入最愛專欄  收藏文章 

2017-07-27

鬼節鬼門開,連上司都要搵人陪葬!

  公司早排搞咗個Company Dinner,邀請咗母公司、子公司等等上下所有員工出席。秘書唔驚搞飯局,最驚無人去!假如一眾大老闆坐係個冷冷清清嘅包場展覽廳自high,對住一排排空枱發表偉大演講。做搞手嘅,可以先行退下切腹謝罪。所以專業嘅搞手一定會安排抽奬環節,仲要係成餐飯不定時抽幾份,大奬留到最尾,以確保出席嘅各位可以留到最後。不過,有啲人就好識得玩權力遊戲,自己走先,但要求小薯留低幫佢抽奬。 

 

 

  今次事件發生係阿姐Summer同直屬小薯Kovis身上。話說Summer姐出席咗飯局唔夠半個鐘,就蠢蠢欲動想割席離開。明嘅,餐飯咁多人,擦鞋又唔輪到你,有無出席都無人知,係人都唔想嘥時間,早走早著啦!所以Summer姐就交低咗自己張抽奬號碼比Kovis,意思即係「嗱,我走先,你醒醒定定坐到最尾幫我抽奬!」做細嘅無權say no就唯有硬食!又比佢咁好彩,Kovis抽中百老匯現金卷$200,Summer姐抽中MacBook一部。忠心嘅Kovis辛辛苦苦將戰利品帶返屋企,翌日再帶返公司。入世未深嘅Kovis以為幫阿姐抽中奬,佢心情一定好好啦,所以係交收之時,再加上其他同事半推半就嘅情況下,斗膽咁向阿姐要求一件事⋯⋯

 

  「Summer姐,部電腦最新model,一定好好用喇?咁開心,會唔會請大家食tea慶祝一下呢?」 

 

  Summer沉默兩秒,之後竟然話:「你都好似抽中獎喎!」 

 

  「係喎!自己都係得獎者喎!畀佢講講下,我都好似應該請大家食野喎!」腦中立場突然好似畀阿姐點醒咗!

 

  招架唔住的Kovis弱弱地講咗句:「係啊⋯⋯」 

 

  「咁我地一齊夾啦!叫大家聽日唔好食lunch,嗌Tea吖!」 

 

 

  最終,可憐的小Kovis就畀阿姐拉咗落水,一齊夾錢請食Tea。其實,你估托部Macbook返屋企,再係返工時間托佢迫地鐵輕鬆乜?係,Kovis係衰多嘴,但輪地位、得獎金額,身為阿姐請班細嘅食Tea真係好正常。但呢單嘢佢直頭無念過Kovis幫佢拎機嘅功勞,諗都唔諗就扯埋人落水。人哋抽得果$200現金券,真係一炮過就畀你食咗,唔似得你部Macbook咁貴!仲有!唔知大家有無發現,阿姐叫大家唔好食lunch,等Tea Time佢請!啫係咩意思?食完飯唔可以食Tea嗎?定係想扮闊佬請食lunch,但又厭貴,就叫大家食tea當食飯?好明顯,Kovis畀一隻孤寒鬼拉咗落水!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#上班族 #OL
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share