加入最愛專欄  收藏文章 

2018-06-14

【左右為難】上司誤踩親人是狗,你會點做?

 

  近日香港因為宣誓風波、釋法問題搞到滿城風雨。每個人都有權利擁有自己的政治立場,享受香港人(暫時)擁有的言論自由,發表自己對政治的看法。不過,在辦公室發表政治立場,除非你是高層,否則少說為妙。但假若上司的政治言論冒犯了你最親的人,你又會選擇出聲解釋,還是為份工而沈默? 

 

  今次花生事件主角是一名乖乖女Bobo。Bobo平日乖到不得之了,外表斯斯文文,做事跟到足永冇甩拖,上司說的話一定會記實,是個又聽話又聰明的女同事,所以同事們都對她特別憐香惜玉。而另一個主角就是隔離Media team的大佬Ivan。人稱焚爺的他,雖然大大隻隻看似粗獷,其實只會勞役男同事,對女同事卻十分溫柔,有事寧願自己「頂」都不願糟質她們。 

 

  一次跨部門合作,Media team想找其他Team同事幫忙,找一些願意上鏡出樣的男受訪者做訪問。友善過友誼小姐的Bobo當然十分幫手,為Media team找來一個男性受訪者。 

 

 

  「焚爺!你地咪想要啲男受訪者嘅?我有個朋友得呀!不過要就就佢,去佢果到做訪問啊!」 

 

  「冇問題!唔該哂你呀Bobo!佢幾時、喺邊方便呀?」

 

  「幾時要再firm你,不過地點喺警察總部附近得唔得呀?」 

 

  「警察總部?你個Friend比人拉左去落口供啊?」(講笑) 

 

  「唔係呀,佢喺果度收工啊,諗住大家港島區都方便嘛。」 

 

  「哦!警犬!」(語帶鄙視) 

 

  「呃……係啊……」 

 

  「點解你同到呢啲人做朋友嘅?我就接受唔到囉,同隻狗做朋友。阿妹你帶眼識人啦,好仔唔當差,而家做得公務員嘅都唔方係好人。」 

 

  「咁都唔係個個都係衰人嚟嘅……都係打份工啫……係人都要生活……」 

 

  「得啦!唔洗講啦!我哋唔夠人自己再搵啦!要我受啲垃圾恩惠,我受唔起呀!」(打斷對方) 

 

 

  這件事震驚兩個部門的人。第一,Media team同事第一次見焚爺用如此惡劣態度去對待女生,而且還要是大家都疼錫的Bobo。第二,聽話過綿羊的Bobo第一次駁嘴,還要挑戰隔離team份量十足的大佬,畫面就如電影《海底奇兵》裏嘅Nemo大戰Bruce一樣,稀有又極端。不過,據知Bobo的那位男性朋友,其實就是她嘅男朋友。Bobo出盡親情牌,叫男朋友上鏡露面,為嘅,不是關乎自己生死嘅大project,而是隔離team要解決易過借火嘅小問題。 

 

  其實人人都可以有政治立場,但請不要試圖改變對方的立場,硬碰硬多數不會有好結果。到頭來,導致不少「unfriend」、絕交出現。職場上,假若你是Bobo,你又會否出現為至親抗衡上頭?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#職場 #上班族 #政治立場 #言論自由
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share