加入最愛專欄  收藏文章 

2018-08-02

【高層的自信】「打飛機」打到行家面前,難為同事被笑到面黃!

  喺香港,「性」一向都被教育為禁忌嘅話題。出到社會做嘢,就算「性態度」變得比細個開放,都唔會同同事互談性事。但係點解大家咁避忌呢個話題嘅同時,我哋仲可以知道高層們嘅「性能力」異於常人呢?全靠三個字:「打飛機」!

 

 

  呢度提到嘅「打飛機」,當然唔係性行為嗰種「打飛機」啦,而係「自我感覺良好,以自吹自擂嘅言論追求自我陶醉」嘅行為。而我發現公司之中,愈高層嘅上司,「打飛機」技術就愈高、持久力就愈耐!相反,公司薯仔莫講話「打飛機」,根本係公司範圍內想維持興奮狀態都有困難。都係嘅,「打飛機」呢啲咁奢侈嘅行為,低下薯仔又點可以加入一齊爽呢?最多都係參與活動,準備一套套 「AV」畀高層享受。

 

 

  講白啲,薯仔準備嘅 「AV」咪其實啫係負責嘅project囉!曾經有一個project,大腦細認為idea無聊加無用,一口拒絕批budget畀有關部門使用。不過唔好以為冇budget就唔洗做!冇budget你就唔做嘢嘅話,曝光率就愈嚟愈低,大腦細慢慢就會忘記你呢個部門,然後喺有日要節流嘅時候就會向大家開刀。所以現今嘅打工仔已經進化到,冇錢都要你做呀。為三餐,同事唯有頂硬上,做啦。最終,零成本之下,出嚟嘅project都得到唔錯嘅成效。

 

  腦細見狀,緊係即刻把握時間去爽啦。Project出世後,佢即刻嗱嗱聲做定唔同種類嘅report同PowerPoint。先係小薯內部會中不停小讚大家,及大讚全靠自己鼎力支持薯仔們。再召集各department大佬,不斷向眾人洗腦,呢個“no cost, high value”嘅方法先可以迫出大家嘅小宇宙,共創佳績。由下以上,最後緊係去大腦細面前認叻喇…

 

  「而家我哋唔洗用公司一分錢,都可以做出成績。」

 

  「哦,幾好吖,咁以後唔洗批咁多budget畀你哋。」

 

 

  反正以後都係冇錢用,內部「機」又打到冇對象可以打,一於「野外露出」下!即係用呢個零 cost嘅小Project出去參加比賽,同其他有錢得嚟範範專業、認知度又高嘅project鬥!唔只參加比賽,老闆仲用呢個「神奇」project出席各大企業sharing,將大家嘅神績捧到天上有地下無!其實project lead同一班小薯就覺得好失禮,成績係唔錯,但未至於可以拎出枱面同大家分享,甚至賣花讚花香咁同人鬥,真係羞家。呢架飛機已經運行咗半年,睇嚟長打長有,難為一班小薯畀其他行家笑到面黃。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#職場 #上班族 #自誇 #上司
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share