加入最愛專欄  收藏文章 

2019-01-24

【拎得就拎!】同事都變得貪小便宜?搶公司賀年禮就係另類薪水補貼

  臨近歲晚,各位嘅公司都應該已經設計好賀年紀念品,製造緊嘅都應該開始入直路。呢段時間,大家有冇發現,同事又多一個奇怪習慣,就係大家對住上述賀年紀念品虎視眈眈,想伸出狼之手,將紀念品借啲意放入手袋中走人。呢個現象唔止出現係平時已經充滿師奶特質嘅中年女同事,連要面子嘅高冷男同事都搶埋一份,點解?

 

 

  唔知大家公司會製作啲咩賀年紀念品,但我公司就整左好幾樣,例如月曆、利是封、頸枕、USB等等,忙到procumbent班同事由聖誕到而家都不停OT。不過,近日佢地嘅成品終於出世,一箱二箱嘅心血送到公司。各位同事即刻出手,幫procumbent拆箱、點貨,當中緊係不乏美言幾句同順手牽羊啦。但你會發現,有啲野你拎一件其實都夠哂數,但同事都總會大量入手,最簡單例子如月曆。一個人要咁多本月曆做咩呢?唔通唔同月曆要mark底同唔同女朋友約會嘅日子?但,分開用多本月曆,咪冇左「整合行程」嘅意義?咁佢咪變左一支太陽能電筒?另外一班未結婚、甚至末有男/女朋友嘅年青同事,點解又要一疊一疊利是封咁拎走?有人可能話,「佢地係咪拎出去派俾啲客啊?」?不過公司規定,要派俾客就要officially每個部門向procumbent入紙要求所需數量,方便procumbent mark數,所以呢啲「搭膊頭」、私底下拎嘅禮物,一定唔係用於送客公事上。

 

  原來,大家拎咁多呢啲賀年禮有幾大用途。第一,派派派,派俾屋企人!送俾客嘅賀年禮,當然要以實用為大前提,果啲冇咩用嘅畫啊、獎牌啊,真係送俾人都俾人藐爆,所以實用嘅賀年禮拎走送俾屋企人、朋友,真係一家便宜幾家著,反正唔洗錢,no harm 嘅~

 

 

  第二個用途就係換換換!上文都講過,公司雖然會製造多種賀年禮,但總有好多野係「人地有、我地冇」的。所以當自己手上有多餘物資,最好緊係同其他公司嘅朋友「以物易物」啦。對於對方黎講,就算所持物資貴過你所持嘅,但因為本身得來就NO COST,所以都會願意同你交換。最終,當然係唔同公司嘅打公仔都可以WIN-W```IN啦~

 

  所以,日後如果公司花紅少或人工調整幅度少,不妨拎多啲呢類型嘅免費品去彌補金錢上損失。有時,同人換到啲名牌野日後再拎出去用,都可以賺到幾分面子丫嘛~

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#小薯 #辦公室貼士 #職場 #打工仔 #新年2019
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share