收藏文章 

2017-09-26

「雙曾」果與因 權錢兩面刃

   人生無常,一朝鯉躍龍門,是否就可安枕無憂?未必!失意官場有時反而可能樂得逍遙。咁啱今日「雙曾」就各自有新消息,仲要係幾兩極嘅消息。

 

「煲呔曾」做到最高位 輸咗人生

 

  有「煲呔曾」之稱嘅前特首曾蔭權,可以話係香港回歸以嚟做咗最長時間嘅行政長官。之不過「煲呔曾」雖然做到香港嘅最高話事人,但係退休冇耐竟然畀人告,今年年初先啱啱被控「公職人員行為失當」罪名成立,入獄20個月,成為咗香港開埠以嚟被起訴而且被定罪嘅最高級官員。到而家件事都仲未完,因為佢仲有一條「行政長官收受利益」罪要再審,今日先喺高等法院正式開審,選咗9個陪審員出嚟,法官話預計要審25日。大家欲知後事如何,就要睇一個月之後嘅結果喇!

 

「鬍鬚曾」做唔到特首 焉知非福?

 

  同樣姓曾,同樣做過財政司司長,又同樣參選過特首選舉,但係落選咗嘅前財政司司長曾俊華「鬍鬚曾」,雖然唔似得前老細「煲呔曾」咁做到特首,但係落敗之後反而生活更加多姿多彩,又拍片又做慈善,呢排仲踩過界做埋DJ添!事關今日有電台就喺社交網站上載咗條片,原來係宣傳「鬍鬚曾」將會主持佢哋嘅音樂節目!「鬍鬚曾」完咗選舉之後一直動作多多,瓣瓣都涉獵吓,玩吓Hea吓又一Day!

 

  唉!睇返以往拍住上嘅「雙曾」,而家一個得咗但衰咗,一個衰咗但得咗,世事難料就係咁解!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#雙曾 #曾俊華 #曾蔭權 #行政長官
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share