收藏文章 

2017-10-09

踢走藍色星期一 靜待《施政報告》「打仗」日

  星期一係Blue Monday就係打工仔都知嘅,Jenny都啱啱過完個悠長假期,今日再返工都覺得Blue Blue地。仲要一望個月曆,見到下個紅日竟然同星期六撞咗,仲要冇補假!下個紅日就要等到遙遠的聖誕,諗諗吓,係唔係同Jenny一樣,即刻由Light Blue變成Deep Blue呢……

 

笑吓啦!香港人!

 

不論黃藍陣營 逾半港人周一最Blue

 

  Blue Monday應該都係全香港人嘅通病,事關就有個「今日笑左未 ?」嘅調查發布會,正正就係講呢個「通病」嘅調查結果喎!不過其實Jenny就咁聽個發佈會嘅名都覺得好得意,原來個調查都幾有趣!個調查話,有52%嘅受訪者話覺得星期一係「最不快樂」,有見及此,主辦機構話會就今次結果,搞返個「醒神星期一」活動,同各界一齊令「藍色星期一」唔再「藍色」,Cheer Up一下大家咁話喎!不過Jenny就覺得,星期一之所以咁Blue,都係因為要面對跟住落嚟成個星期咁多嘅工作量,返工仲要參加埋活動咪仲攰?計Jenny話,個活動最好就係畀大家中午睡一睡,又或者幫大家減輕吓工作量,咁就最「醒神」喇!

 

自處有道 希望在明天

 

  個調查話,有六成香港人話過去一年整體嚟講都算覺得開心,比起上年大幅上升咗差唔多四成,認為香港人係「自處有道」嘅;而且有七成人相信「希望在明天」,覺得未來個半年會開心啲喎!主辦機構嘅顧問團成員司徒永富就話,香港人有種「獅子山下精神」,會逆流而上,面對社會各種議題都敢於表達。佢仲話,如果掌權人士可以好好善用呢啲聲音,將會係一種「正能量」噃!司徒生嘅意思,係唔係即係叫新一屆政府要聽吓市民意見呢?嗱!過兩日就係特首林鄭公布佢任內首份《施政報告》,估計有唔少利民措施,希望大家都有份受惠啦!不過Jenny同一眾行家,不過有冇份受惠都好,都已經要準備發表報告當日「打仗」喇,唔可以Blue太耐,,入定一、兩打Red Bull可能仲實際!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#Blue Monday #笑話 #特首 #心理情緒 #抑鬱症 #情緒病 #減壓 #施政報告
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share