收藏文章 

2017-10-24

「十大政團」半年結 「一哥」竟然係佢……

  上個星期Jenny同大家睇完「十大傑青」,今個星期就有港大民意研究計劃嘅「十大政團」半年結出爐,分別就政團嘅認知度同埋支持度評分,Jenny今日就同大家一齊睇睇呢份成績表係點啦!皆因呢個都係選舉贏面嘅指標之一!

 

政團嘅認知度同埋支持度評分,都係選舉贏面嘅指標之一!

 

老牌政黨冇得排頭位

 

  未睇結果之前,Jenny原本估呢兩個評分,應該係老牌政黨抱攬,由泛民及建制兩大陣營、都係「民」字頭嘅民建聯同埋民主黨排頭位卦?港大先喺第一階段嘅提名期,問市民「最認識果(嗰)十個政治團體既(嘅)名稱」,果然係立法會第一大黨民建聯排第一,叫得出佢哋個名嘅受訪者有成65﹒9%,仲係咁多個政團入面唯一一個有6字頭嘅添!而民主黨都緊追其後,有59﹒5%;跟住就有公民黨、自由黨、工聯會、社民連、新民黨、人民力量、工黨、熱血公民、街工及青年新政,合共12位「佳麗」通過咗提名期。

 

  嚟到第二階段,雖然係問支持度,但由於受訪者唔同咗,都要睇返佢哋對12位「佳麗」嘅認知度嘅!最低嗰兩個就要被踢出「十大」,結果街工同工黨竟然「十大」不入,不敵呢排官非纏身嘅青年新政,同埋立場較激嘅熱血公民,Jenny真係完全R晒頭!

 

「公民黨」無啦啦做「一哥」?

 

  而支持度個結果又係點呢?第一位雖然都係有個「民」字,不過就係「公民黨」,得分係47分;第二位為工聯會,得46分;自由黨下降兩位至第三位,得45﹒7分。而立法會兩大政黨民建聯同民主黨,就排到去第6同第5。呢個結果亦令小妹大跌眼鏡!

 

  公民黨係出咗名嘅「律師黨」,「律師」呢兩個字就係加分因素?自由黨就由上年嘅第三,去到今年上半年做到「一哥」,而家又落返第三。Jenny即係諗起家燕姐首《皆大歡喜》都有得唱「人面對高低得失少不免~震震震震震~人生起跌似戲一場~登登登登登~」有時呢啲評分,真係估佢唔到嘅!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#工聯會 #公民黨 #熱血公民 #自由黨 #青年新政 #街工 #社民連 #工黨 #新民黨 #人民力量 #立法會 #選舉 #本土
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share