收藏文章 

2017-11-15

郭家麒忽然自爆「我比較短…」真相係咩?

立法會上星期過咗9年嚟第一次嘅《施政報告》致謝議案,今日就輪到恢復返審議政府提出嘅「一地兩檢」無約束力議案,毫無懸念之下,當然係通過咗啦!今日就輪到公民黨嘅郭家麒(郭醫生)發言嗰陣,佢充分善用其泌尿科專科嘅專業知識,即使「拉布」都不忘關心各位議會同事嘅身體健康,點知講講吓竟然自爆咗句「我比較短」究竟發生咩事?等Jenny話你知啦!

KennethFB仲tag埋郭醫生

 


琼子動議縮表決鐘聲 結果得不償失

 

  話說「一地兩檢」無約束力議案雖然議員發言環節完咗,但仲有8個議員提出咗修正案,要表決晒先可以真正入戲肉嘅!所以民建聯主席李慧琼(Starry)就動議將表決鐘聲由5分鐘縮短至1分鐘,咁就可以慳返30幾分鐘嘅鐘聲時間!之但係Starry係唔係唔記得咗,每個議員都可以就呢個動議發言15分鐘噃!齋有3個議員發言都已經45分鐘喇!仲多過可以慳返嘅時間!Jenny就覺得似乎得不償失噃,唔通Starry其實都覺得呢個議案仲未討論夠?



  果然不出Jenny所料,頭兩個發言嘅非建制派議員毛孟靜(Miss Mo)同郭家麒(郭醫生)都差唔多講咗30分鐘,毛姨姨就因為主席成日cut佢講嘢、話佢係咁離題,都講唔夠15分鐘添!至於公民黨嘅郭醫生不愧為泌尿科專科醫生,喺發言入面用返自己嘅專業,關心同事健康之餘仲畀返啲忠告各位同事。

 

千祈唔好亂用「我比較短」開始句子

 

  佢話根據統計,一般女性去廁所都要40秒,男性就要更長時間,而呢度去廁所仲距離咗4道門添!咁所以將表決鐘聲由5分鐘變1分鐘真係唔夠大家去廁所嘅。佢仲話有啲議員運動少,跑步比較差,如果出咗少少意外咁點算呢!睇嚟郭醫生都幾關心同事們嘅身體健康噃!講到呢到,唔知係唔係擔心主席好似cut毛姨姨嘅發言咁,郭醫生仲自爆咗句「我比較短Jenny同一眾行家都「吓」咗聲,好彩仲有後半句「個發言」,原來佢係想講:「我比較短嘅個發言」,引起全場爆笑。郭醫生啊!講啲唔講啲,好易嚇死人㗎!

 

  之後發言嘅會計界議員梁繼昌都同郭醫生齊齊關心大家健康,話有研究指連2030歲嘅男士平均去廁所都要21秒,議員同事都唔只呢個年齡層,話將鐘聲縮短明顯係違反人權啦!Jenny諗一諗、數一數,又係噃!而家立法會30歲以下嘅議員都一早DQ晒啦,Kenneth咁講又無錯喎!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#尿道炎 #運動 #立法會 #一地兩檢 #泌尿科 #比較短 #拉布
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share