收藏文章 

2017-11-22

消息話袁國強下個月唔DO?郭榮鏗爆另一版本......

  特首林鄭月娥個新班子冇耐之前先「齊腳」,點知今日就有聲稱「可靠」嘅消息爆出,話律政司司長袁國強最快會喺下個月辭職,做返大律師。仲話林太一早就知,而家揀蟀嘅工作都已經去到尾聲,估計係由律政司法律政策專員黃惠沖(Wesley)接棒。消息一出,Jenny都嚇咗一跳,明明記得一直收返來嘅風,都話袁司長會搞掂「一地兩檢」先拜拜㗎?

 

 

 

一地兩檢上正軌 袁司長功成身退?

 

  有行家就同小妹分析,而家一地兩檢都開展咗第一步,下個月上埋人大就完成埋第二步,都叫做上晒正軌,司長呢個時候退落嚟都好正常。行家就好快手去搵司長「身邊人」求證,仲話已經Plan埋Farewell添!講到實牙實齒咁!Jenny循例都想問下當事人,可惜今日撞唔到袁司長,所以只好律政司司長辦公室求證,發言人冇否認又冇承認,只係非常官腔咁答咗句:「我哋唔會評論有關傳聞」。

 

  Jenny唯有向一班議員打探打探啦!律師圈子話大唔大話細唔細,袁司長出山做返大律師咁大件事,有「律師黨」之稱嘅公民黨成員可能點都收到風掛? 

 

郭榮鏗爆另一版本 袁國強1月辭職

 

  嗱!Jenny就喺郭榮鏗口中打探咗另一個版本喇!佢話收到風袁司長係下年1月先辭職,唔係傳言中嘅12月。而且接任人係外聘人士,未必係Wesley喎!佢仲話Wesley都係好嘅人選,不過聽人講佢想做法官,如果做官就唔係咁方便啦!

 

  陳淑莊(Tanya)仲大爆原來Wesley係佢大學師兄,仲話Wesley喺大學時期係風頭躉,又Smart又勁,頭腦又清晰,連佢呢啲「走堂精」都識佢!佢話印象中Wesley就好似冇乜處理過政治Case,不過Tanya覺得如果律政司想內部擢升嘅話,Wesley係應該同同事易夾啲嘅!

 

建制律師齊封口

 

  楊岳橋(AY)就乘機同Jenny呻,喺袁國強嘅任期內,出現咗一地兩檢、釋法、政改同埋13+3刑期覆核嘅議題,令人覺得法治差咗好多,佢仲話「如果我嘅標準係黃仁龍嘅話,佢(袁國強)差太遠喇!」對於熱門人選Wesley,睇來佢唔似黨友Tanya咁熟Wesley,佢話唔評論,不過就寄語,邊個做都好,希望新任司長唔好主動走去釋法喎!

 

  立法會咁多律師,Jenny梗係問埋建制背景嘅仲有冇獨家消息提供啦!點知經民聯嘅梁美芬(芬姐)話佢都收到風,但係見到記者就耍手擰頭,丟低一句「唔會就傳言評論」就閃人。民建聯周浩鼎就話而家暫時得「謠言」傳出,自己唔評論喇!不過阿鼎,「謠言」同「傳言」又唔同喎!唔通鼎鼎都有獨家消息,知道司長唔會辭職住?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#一地兩檢 #立法會 #特首 #律政司 #袁國強 #辭職 #新班子 #黃惠沖 #郭榮鏗 #陳淑莊 #楊岳橋 #梁美芬 #周浩鼎 #獨家消息
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share