收藏文章 

2017-12-11

君彥同你OT 加會4日邊個最唔Happy

  有咩比Monday Blue更令人Blue?就係星期一朝早話你知,你將會加班加足四日,仲要冇埋Happy Friday!講緊嘅就係一班立法會議員嚟緊星期四至六、仲有下個星期一都要加班開會囉! 即使唔係當事人,聽到都不禁倒抽一口涼氣。而Jenny咁盡責,為咗緊貼議會大小事,當然只好跟埋一齊OT。

 

 

立法會大會將會喺14、15、16同埋18號加會,日日都係朝9晚8!(資料圖片)

 

來自主席的「希望」

 

  話說上個星期三立法會開大會嘅時候,都仲未開始傾修改《議事規則》,主席梁君彥就已經叫秘書處出信諮詢議員,喺今個月嘅15、16同18日可唔可以加開會議,仲話夠法定人數就加得。主席嗰時就話,聖誕節前表決唔係「死線」,只係佢自己嘅「希望」啫!不過Jenny一直都Feel到主席呢個「希望」都幾咁強硬同強烈。

 

OT 4 Day日日都係朝9晚8

 

  果不期然,放完個Weekend返嚟,秘書處就通知話,已經有39位議員同意加會,所以將會喺14、15、16同埋18號加會,日日都係朝9晚8添!其實建制喺議會入面有成40個位,法定人數都只係35人,成唔成事早就呼之欲出啦!所以涂謹申(阿涂)今日一知道消息,就大鬧而家嘅做法有如「霸王硬上弓」。

 

  Jenny仲八到,18號個會仲要審議到完為止先可以收工!睇嚟建制派今次果然係開通頂都要同民主派死過噃!Jenny相信,經過呢一役,建制泛民兩派都話唔定更踴躍去爭取標準工時!

 

民記有冇得安樂開Party?

 

  講時講,Jenny上個星期就收到民建聯(民記)嘅傳媒邀請,話聖誕將至,邀請記者們同民記議員一齊開Party,日期仲訂喺今個星期三嘅Lunch Time添!當時Jenny都好疑惑,星期三乜唔係正值大家打仗嘅時候咩?結果今日就收到話要加會嘅消息,仲講到明星期一要開到審議完為止,Jenny即刻明白晒!不過民主派都講到明會抗爭到底,民記同小妹能唔能夠安安樂樂咁開Party,都仲係未知之數!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#Party #大會 #立法會 #霸王硬上弓 #標準工時
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share