收藏文章 

2017-12-18

梁天琦退本民前、青政無暇戰補選 本土派進退失據

  上個星期就過咗建制同泛民嘅《議事規則》大戰,Jenny以為今個星期會回復平靜,點知先啱啱星期一,又有事情發生喇!不過今次嘅主角就唔係建制,亦都唔係泛民,而係沉寂一時嘅本土派。

 

以梁天琦為主角的紀錄片《地厚天高》。(官方fb圖片)

 

ICON梁天琦唔玩 本民前仲彈唔彈得返起?

 

  話說今日Jenny一起身,就見到有新聞話本土民主前線(本民前)嘅發言人梁天琦辭咗黨籍同埋發言人嘅職務。咁大件事?Jenny都要即刻上佢哋嘅Facebook睇睇先!

 

 

  本民前話梁天琦係因為就快要面對上年年初二旺角騷亂嘅審訊,都預佢要審好長時間,想「在餘下數月陪伴至親」,所以先唔Do,本民前都有挽留但係唔成功。咁大決心,唔通梁天琦都對今次單官司冇咩希望?不過梁天琦請辭之後,本土前比較出名嘅就淨返黃台仰,但黃生又棄咗保,而家唔知去咗邊,Jenny諗緊本民前會唔會從此就沉底呢?

 

青政官司纏身 派唔到人去補選

 

  講起官司,本土派除咗梁天琦佢哋之外,仲有青年新政(青政)都面對緊另一單案件,就係梁頌恆同游蕙禎被立法會裁定宣誓無效,佢哋之後同3個議員助理同埋義工闖入立法會議事廳,用喇叭企圖自行宣誓,咁就被人告參與非法集結。呢單案今日就喺九龍城裁判法院開審,佢哋否認控罪,個官就押後到聽朝(19日)先再審。

 

  咁梁游兩個離開法院個陣,有行家就問佢哋冇參加民主派初選,係咪不滿佢哋個機制,所以自行派人出選?游蕙禎就同記者講,而家佢哋兩個都忙於處理法庭案件,無心機去理補選喇。梁頌恆都補充話,只要參加者甚或當選者會為抗爭者做事,青政都唔會反對喎。

 

「泛民建制本土三分天下」不復再?

 

  其實Jenny Feel到,自從梁游喺DQ案終極敗訴之後,無論係議會內定議會外,本土派好似沉寂咗落嚟咁。跟住Jenny下晝又收到風,之前Join咗泛民個初選、前學民思潮成員張秀賢話,自己今次係有本民前同埋青政嘅支持。不過Jenny 都覺得張秀賢同呢兩個本土黨派仲係有好大差別,而張秀賢亦都講明自己唔係支持港獨,咁睇嚟梁天琦講過嘅「泛民建制本土三分天下」,似乎又變返做二元對立。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#泛民 #建制派 #本土 #本土派 #梁天琦 #青年新政 #梁頌恆 #游蕙禎 #本民前 #港獨 #張秀賢 #立法會 #90後 #80後 #選舉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share