收藏文章 

2018-03-13

立法會不思義之:被咀咒的健身室 咖哩飯最記得

  每個地方都有屬於佢自己嘅都市傳說,就好似學校邊個廁格都冇啦啦自己沖水、某某電台深夜做節目嘅時候突然聽到一啲怪聲……所以立法會都唔例外,呢排適逢立法會啱啱出咗補選結果,Jenny就同一眾立會新丁講吓做議員嘅「頭等大忌」先!

 

 

要Fit啲個Body做Gym係好方法,但有啲地方都係唔好再去好啲喇!

 

咖哩飯重返Office咪再去喇!

 

  可能好多人會估:「唓!大忌咪就係宣誓玩嘢囉!」Jenny只能講一句:「少年,你太年輕了」!因為呢個大忌一犯,就算你正常宣誓都會出事!而今次贏咗新界東補選嘅新民主同盟范國威(咖哩飯),都曾經係受害者之一嚟㗎!

 

新丁謹記 否則ByeBye

 

  呢個都市傳說,就係入過立法會間健身室,下次選舉就會入唔返議會!而大家有Follow開咖哩飯嘅專頁話,都知道佢閒時都會去做吓健身、操Fit啲個Body咁,所以立法會有個健身室就方便佢日日操啦!結果上次2016年換屆選舉,咖哩飯真係返唔到議會。據聞連沖個涼都會「中咒」!結果呢個健身室人人敬而遠之,使用率近乎零。據Jenny所知公民黨黨魁楊岳橋(AY)更已經下令黨員嚴禁使用5樓健身室!寧可信其有吖嘛!贏個議席返來好辛苦㗎!

 

  經過咗兩年,唔知係咪呢個「連任失敗」咒終於消散,今次咖哩飯憑新界東補選重返議會!所以各位新丁/舊人記住,入到立法會之後千祈唔好去個健身室做Gym喇!想身體健康Keep Fit?落去樓下添馬公園跑吓一樣得啫!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立會補選 #立法會 #選舉 #范國威
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share