收藏文章 

2018-03-20

民主派先過建制宣誓 原來同阿爺有關……

  聽日就係4位新任立法會議員宣誓嘅日子。講起宣誓,相信大家最記得都係長毛梁國雄啲道具,不過經過人大主動釋法之後,就冇咗呢支歌仔唱喇!仲令長毛都被DQ埋添!今次4位新任議員上任,有2個都係民主派,但係佢哋都講明今次宣誓係「三無」,即係「無加料、無道具、無特別服飾」,費事又再被人DQ,又要補選多次喇!

 

 

講起宣誓,相信大家最記得都係長毛梁國雄啲道具。

 

  之前就有傳言話,建制派唔會咁順攤畀民主派宣誓,仲話會製造流會添!不過民建聯主席李慧琼(琼子)就否認呢個講法,話係傳言喎!不過有人就話,係因為佢哋黨嘅「新仔」鄭泳舜排喺兩個民主派後面,如果為咗阻民主派上任而流會,舜仔咪成世都唔使旨意就任囉!所以大部分建制派都唔贊成呢個兩敗俱傷嘅方法。

 

多謝真.阿爺!

 

  至於聽日宣誓條隊,第一個係范國威,跟住到區諾軒,再跟住到鄭泳舜,最後係功能界別嘅謝偉銓。Jenny估有唔少讀者都有個疑問,點解會係民主派先宣誓呢?個答案其實同政黨同光譜係冇關係嘅!反而係同佢哋阿爺有關!係真.阿爺!

 

  原本宣誓個排序係跟議員嘅年資而排嘅,但如果有啲議員嘅年資相同,就會跟佢哋個姓氏筆劃排名嘅!不過因為今次係補選,當選人嘅宣誓就跟姓氏筆劃排名,得出咗「范、區、鄭、謝」呢條隊出嚟喇!所以話阿爺幾重要!舜仔先獲北方「阿爺」力撐,加埋「攬攬爸爸」成功吸票之後,范國威同區諾軒嘅爺爺同爸爸就喺姓氏上,幫佢哋避免咗場無妄之災喇!嗱!聽日醒醒定定喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #選舉 #宣誓風波 #宣誓 #阿爺
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share