收藏文章 

2018-04-20

喬老爺訪港傳「聖旨」 林鄭都要坐定定聽!

  稱「喬老爺」嘅前全國人大法律委員會主任委員喬曉陽嚟咗香港,聽講話會逗留一個星期㗎!今日就同啲政府高官、高級公務員「講書」,都有成200人出席,特首林鄭都有份坐定定嚟聽!

 

 

好彩新聞處有影到相啫!

 

喬老爺到港 唔講港獨有乜講?

 

  而家23條立法嘅新聞日日都聽到,Jenny亦都知喬老爺講嘢好Juicy,唔知今次又會唔會有啲「金句」爆出,例如催吓政府立法咁呢?身為行會成員嘅湯家驊就同Jenny講,其實今日個座談會都係講憲法,冇講到23條噃!不過喬老爺都有鬧兩句港獨,話對於港獨覺得好心痛、絕不容許分裂國家云云。

 

  下晝就去埋睇新嘅立法會大樓,小妹即刻問下「特約導遊」立法會主席梁君彥同喬老爺傾咗啲咩先!主席話同喬老爺都算相識咗一段時間,佢今次嚟都只係禮節性會面,Update吓立法會嘅近況,就冇講咩「港獨」嘅話題嘅。今朝就講少少,晏晝就直情唔講,等Jenny仲以為喬老爺會有咩「金句」畀大家嗒吓添!話晒呢期「港獨」、《基本法》23條最紅呀嘛!

 

張宗神出鬼沒 行家被fake 「兇手」是誰?

 

  話時話,講起宣傳《基本法》,Jenny就激氣!事關今日政務司司長張建宗(張宗)出席一個關於推廣《基本法》嘅活動啟動禮,《基本法》喎!Jenny梗係要去睇睇!新聞處同Jenny講活動時間係下午3點9,小妹早咗半個鐘頭到,已見有行家收拾緊行裝,仲話張宗已經走咗!咩話?

 

  原來係張宗早咗成個鐘到,致辭完扑咗兩分零鐘咪就閃咗水!唔少行家同Jenny一樣中咗伏,連三色大台都不能倖免,一到場就見到張宗扑緊咪,Set好攝影機嗰吓,張宗就轉身離開......冇片交差,超慘豬!

 

  事件引起一眾行家公憤,齊齊鬧爆新聞處,新聞處都要申冤:「我乜都唔知㗎」!Jenny不是省油的燈,當然要打電話去主辦單位「就是敢言」詐型,原來係主辦單位改咗好多次流程,又冇及時通知新聞處,結果就令一眾行家(包括小妹)齊齊中伏!仲話冇估到會有咁多行家到場。What?Are you kidding?推廣《基本法》再加政務司司長,點會少人呢?Jenny奉勸主辦機構好好搞搞個公關佢啦!

 

 

Jenny勝在人面夠廣,人緣又唔錯。到場嗰陣張宗雖然已經走咗,但有朋友仔幫手影咗張相,等小妹可以打底交差。不過,要用梗係上面嗰張做封面啦!

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#基本法 #立法會 #選舉 #張建宗 #fake #喬曉陽 #23條立法 #23條 #港獨 #林鄭月娥
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share