收藏文章 

2018-05-09

DQ再蔓延 自決連區選都冇得玩?

  自從2016年立法會選舉時梁天琦、陳浩天等人被DQ參選資格後,就好似開啟咗個「潘朵拉的盒子」咁,DQ事件接踵而來,先有DQ埋當選嘅青年新政梁頌恆游蕙禎,再有4個做緊嘢嘅非建制「中招」,仲有上次311補選,自決派嘅香港眾志周庭連解釋嘅機會都冇,一樣被人DQ咗。自從人大常委針對宣誓案釋法,立法會參選資格即時受影響,今次仲可能蔓延去到區議會添!

 

當初周庭同姚松炎一齊搞反DQ集會,結果一個被DQ一個敗選。(周庭Facebook)

 

  是咁的,今日有間好接近權力核心嘅報章話,主張港獨同埋自決都「極可能」要喺區議會選舉中止步,因為《區議會條例》同《立法會條例》一樣,要求候選人要擁護《基本法》及效忠香港特別行政區。篇報道引述埋政府嘅法律意見亦都話,區議會同立法會參選資格應該要一樣,所以有可能講港獨或者自決,唔只選唔到立法會,連區議會都冇你份!

 

  其實而家區議會入面,的確有區議員係主張「香港獨立」,最明顯莫過於沙田區議員陳國強,Jenny都記得佢都有報名參加上次311補選,就係因為主張港獨而被DQ,不過佢呢個主張就未燒到去佢嘅區議員身份;小妹亦都收到風,香港眾志雖然因為主張自決被拒入立法會,但佢哋嘅秘書長黃之鋒都想參加下年嘅區議會選舉。但係如果今次區議會同立法會同樣做法,呢兩位嘅選舉夢都可以拜拜了!

 

  不過Jenny仲記得,由當初政府第一次用DQ寶劍時,當時嘅選舉主任都有多次向梁天琦查問佢嘅港獨立場,但係去到上次香港眾志嘅周庭,佢主張嘅係比港獨更溫和嘅「民主自決」,但係嗰次選舉主任就只係問過佢國籍問題,轉個頭就順手DQ埋。而噚日周庭先向高等法院提選舉呈請,不過審得嚟,相信都選下次立會了!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#DQ #立法會 #區議會 #立法會選舉 #補選 #周庭 #陳國強 #姚松炎 #黃之鋒 #梁天琦 #陳浩天 #港獨 #自決 #香港眾志 #選舉主任
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share