收藏文章 

2018-05-15

鳳袍加身利敏貞有新動向 去外國展示獨特Fashion?

  唔知大家仲記唔記得「鳳袍加身」嘅商務及經濟發展局常任秘書長(通訊及創意產業)利敏貞呢?Jenny諗起佢上次嗰身打扮,簡直係創意嘅典範!小妹都想唱返首朝偉嘅首本名曲《你是如此難以忘記》呀!Jenny身邊唔少姊妹對佢嘅動向都非常留意!

 

 

據聞利常秘仲有好多大花花同誇張pattern嘅衫。

 

利常秘調去工商及旅遊科

 

  今日利常秘有新消息喇!政府公布咗新嘅高層人員調動,利常秘將會由通訊及創意產業科,調去工商及旅遊科,不過都仲係商經局嘅人;而佢本身嘅職位就由而家嘅香港駐美國總經濟貿易專員梁卓文接任,調動會喺下個月12號生效。

 

  品味一直都咁有「創意」嘅利常秘要調職,簡直係通訊及創意產業科嘅損失!Jenny估接任嘅梁專員都會頭痕,話晒利常秘之前係以自己副Body、親力親為咁推廣「創意」,作為佢嘅接任人都應該幾大壓力!

 

向外國人展示獨特嘅HK Fashion?

 

  相信唔少讀者都好想知利常秘換咗位之後有咩做㗎啦!Jenny就幫大家Check咗喇!原來工商及旅遊科要管對外商貿關係、促進外來投資、旅遊、便利商貿、保護知識產權同埋保障消費者的權益等等,唔少範疇都係要接觸外國嘅。以利常秘咁資深嘅經驗實難唔到佢嘅,不過Jenny就希望外國人唔好對香港嘅Fashion有咩誤會啦……

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#Mix & Match #Celebrity Style #利敏貞 #鳳袍 #你是如此難以忘記
沒有相關資料。
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share