收藏文章 

2018-05-18

漁護署暗諷新香港人?定言者無心聽者有意?

  臨近佛誕,漁護署呢排就好出力咁宣傳唔好亂咁放生動物,Jenny搭地鐵都成日見到漁護署個廣告,係講一啲淡水龜被「放生」落咸水海,「放生」變「殺生」!所以就叫大家「停一停,諗一諗」先!而上個星期漁護署又喺佢哋個Facebook專頁到上載咗「魚魚篇」,話放生有可能對生態平衡帶來衝擊喎!

 

 

 

漁護署好大的膽子!?

 

  片中啲「原居魚」聲淚俱下咁控訴放生啲「外來魚」:「除咗同我哋爭嘢食之外,仲會襲擊其他魚」、「本身屬於我哋嘅棲身地,已經變得面目全非」……啲論述咁熟口面嘅?睇返網友嘅留言,都似乎聽到啲弦外之音噃!漁護署唔通真係咁大個膽子?定係言者無心,聽者有意?

 

Miss Mo get到弦外之音?

 

  Jenny一於問吓向來好關注動物權益嘅毛孟靜(Miss Mo)先!原來Miss Mo都未睇過條片,一睇就笑到一發不可收拾,差啲連眼水都標埋呀!佢就同Jenny講:「明白佢地(漁護署)唔係咁既意思,不過就真係好缺乏政治敏感度囉!」、「啲排外既感覺出晒嚟」!睇嚟Miss Mo都同樣Feel到呢份弦外之音咁噃!咁身為研究動物權益相關事宜小組委員會主席嘅蔣麗芸(Ann姐)又點睇呢?

 

Ann姐:諗多咗喇!

 

  Ann姐見到小妹搵佢講動物議題就好似幾開心咁噃!不過睇完條片,佢臉上嘅笑容就消失咗一大半,唔通佢都Feel到啲嘢?Ann姐就即刻否認:「咁又唔好諗到咁複雜」!又話覺得條片應該講啲「外來魚」有機會適應唔到而死亡,咁就到Point啲喎!但係呢個Point唔係已經喺「龜龜篇」講咗啦咩?睇嚟Ann姐都冇留意呢輯廣告喇!不過話時話,Jenny都覺得唔識放生就真係唔好亂放,如果唔係本身諗住積陰德,變左好陰騭就唔好啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#新香港人 #本土 #動物權益 #弦外之音 #諗多咗喇 #放生 #佛誕 #佛誕
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share