收藏文章 

2018-05-29

小麗撤上訴為補選 九西再玩老人政治要選民Buy至得

  今日下午梁國雄(長毛)同劉小麗齊齊開記招,原來係宣布又多一個人要放棄DQ案嘅上訴,今次就係劉小麗喇!

 

  小麗話,因為法庭嗰邊同佢講,長毛同佢單案有可能要分開審,甚至乎要重新排期。佢見個審訊期似乎仲有好大變數,經過自己衡量,再同民主派傾過之後,決定撤回上訴。

 

 

長毛話小麗放棄都係一個好正常嘅決定喎......點都好客觀上而家九龍西同新界東個兩席係分開咗選。

 

放棄上訴為阻兩議席齊補選

 

  之前就一直有消息話,其實小麗放棄上訴,係因為民主派已經達到阻止政府將兩個同區議席一齊補選嘅目的。不過小麗就係咁否認,話係因為單案拖得太長時間喇,虛耗咗太多精神同金錢,決定撤回都係好無奈咁話。

 

  打埋算盤都算「隊友」嘅長毛亦都幫口話:「單案拖咗成年幾,真係得我先會等!」,又指自己就話有法援啫,但係小麗冇,所以佢放棄都係一個好正常嘅決定。不過無論佢哋認又好,唔認都好啦,客觀上的確而家九龍西同新界東個兩席係分開咗選,目的可謂達到咗,又好難人哋唔咁樣諗噃!

 

「政壇老鬼」李卓人又出山?選民Buy至得……

 

  小麗今次放棄上訴,即係九西好快就會補選,Jenny收到風應該係下年年初攪,即係選舉工程都差不多時候開波。小麗都有意再戰,但係自從連講自決嘅香港眾志周庭都要被DQ,小麗似乎都危危地喇!所以佢呢排都搵咗「政壇老鬼」李卓人做後備,之但係早前九西補選嗰時,自決派先啱啱「焗」走咗另一個「政壇老鬼」馮檢基(基哥),轉個頭又玩返老人政治,加埋上次姚松炎九西爆冷墮馬,選民仲肯唔肯聽你枝笛,都真係好難講咯……

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #選舉 #劉小麗 #梁國雄 #長毛 #補選 #上訴 #政壇老鬼 #李卓人 #九西 #馮檢基 #老人政治 #新界東 #民主派 #DQ
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share