收藏文章 

2018-05-30

終院有女法官 建制口裡說不投票卻很誠實

  香港嘅終審法院有女法官喇!是咁的,今年3月嗰陣,特首林鄭已經接納咗司法人員推薦委員會嘅建議,委任張舉能做終審法院常任法官,鄧楨做終院非常任香港法官,同埋兩名外國女法官做終院其他普通法適用地區非常任法官,不過呢個任命都仲要經立法會通過埋個委任議案先成事嘅!

 

 

 

女人能頂半邊天 兩女官來頭唔嘢少

 

  呢4位法官有咩來頭呢?張舉能本身係高等法院首席法官,65歲嘅佢係一個基督徒,喺基督教敬拜會出任長老。今次張官係接替鄧楨出任終審法院常任法官嘅。而鄧官今年已經71歲,佢今年任期完咗之後,就會由常任法官轉做非常任香港法官喇!

 

  不過今次任命嘅焦點,都係呢兩位終院新女性法官!其中何熙怡女男爵係英國最高法院院長,而麥嘉琳就係加拿大最高法院前首席法官,麥嘉琳仲係第一名來自加拿大嘅終院非常任法官添!

 

  其實一直以來,立法會都未試過否決過法官任命,特首林鄭今次仲特登Highlight埋「終院首次有女法官」,成日話想要多啲「娘子軍」嘅佢勉強都可以話係得償所願嘅!不過點知呢兩位女法官某啲個人立場,就竟然引起咗香港嘅建制派不滿噃!

 

建制否決咪即係落林鄭面!

 

  原來係因為兩位法官喺同志平權方面都抱著開放嘅立場,建制派就話驚佢哋影響到中國傳統家庭價值觀喎!不過,口講就好多不滿,投票嘅時候大家都係照舊投「贊成」,結果議案以60票贊成、0票反對、1票棄權獲得通過,唔知話「立法會唔係橡皮圖章」、唯一一個投棄權票嘅建制派何君堯有咩感受呢?

 

  其實終院審案嗰時,係就係要5名法官一齊審,但係要包括首席法官、3名常任法官、1名非常任法官。而終院非常任法官而家都有成14位,如果要驚兩位女法官審呢類型案件有立場,終院都大可以搵其他非常任法官去審嘅啫!而且人哋話晒係首兩位終院女法官,如果建制一嚟就否決,咪即係落林鄭面!咁大隻鑊,建制派又點敢孭呀!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #特首 #麥嘉琳 #常任法官 #終院 #何熙怡 #男爵 #終審法院 #橡皮圖章 #同志平權 #娘子軍
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share