收藏文章 

2018-06-07

阿尹Ann姐隔空開火 齊學Logic第一堂課

  今日立法會繼續審「一地兩檢」,雖然大主席梁君彥一早講明只預留36個鐘搞掂剩低嘅立法程序,二讀都只係會畀8個鐘大家辯論。不過噚日委員會主席葉劉讀完份報告之後,作為「一地兩檢關注組」召集人陳淑莊就梗係爭做第一個發言喇!佢發完言之後就即刻提出要將草案中止待續,所以去到今日中午左右先表決到個中止待續,而二讀嘅剩餘時間都仲有大約7個鐘。

 

 

 

Ann姐鬧民主黨又要帶高鐵團又要反一地兩檢

 

  建制派都清楚今次任務係要快快手通過個議案,所以繼續齊齊唔出聲,由得你班民主派自己噏。不過今朝民建聯蔣麗芸(Ann姐)就似乎發掘到「新大陸」,都要㩒個掣發吓炮先得!雖然㩒咗掣發言,但係都仲要輪候發言,Ann姐似乎等唔切喇!佢直接出嚟記者區,同行家們開心Share佢嘅新發現!

 

  原來佢個議員辦事處上星期六就搞咗個內地團,點知喺深圳撞正民主黨佢哋都搞內地團!Ann姐就嬲嬲地咁同大家講,「嗱!呢啲白鴿招牌認得啦!佢哋搞高鐵團,上內地!」但轉個頭又喺議會反對一地兩檢,直斥民主派係「做一套講一套」、「講就天下無敵,做就有心無力」!

 

阿尹聽完滴汗:咩Logic?

 

  之但係反對一地兩檢,就唔可以搞內地團啦咩?Jenny就表示唔係好理解到Ann姐嘅諗法喇!而無故被鬧埋一份嘅民主黨尹兆堅(阿尹)都滴晒汗,不過佢都「以德報怨」,話想送本書畀Ann姐,呢本書就叫《邏輯謬誤鑑識班》!

 

  阿尹話,Ann姐嘅講法至少犯咗兩個邏輯謬誤,一個係「不同類對比」,用兩樣唔同嘅嘢拉埋一齊嚟比較:「我哋係反對緊喺香港西九龍站進行一地兩檢,我哋冇話要拆咗香港或者中國個高鐵,冇話過中國唔可以行高鐵」、「我哋講咗如果一地兩檢喺福田搞就唔反對呀嘛!原來我哋講咗成大半年,佢(Ann姐)都唔知人哋講緊乜㗎?」佢重申又重申,民主派反對喺西九做一地兩檢是因為不希望違反《基本法》,「係福田搞係冇問題㗎嘛!所以喺內地搭高鐵又有咩問題呢」?

 

  阿尹話Ann姐犯咗第二個錯誤就係「錯誤因果推論」。佢話,如果反對香港高鐵一地兩檢,係咪就代表要反對晒成個中國嘅高鐵,從而唔應該搭高鐵呢?「唔係㗎嘛!」佢仲爆Seed話頂唔順建制派一而再再而三,甚至三而四都係咁:「又唔識又唔聽人講,人哋個原因係乜、反建議係乜,你都唔知,咁你想點呢?」所以想送本書畀Ann姐咁話喎!睇嚟阿尹今次真係著著哋,不過如果自己重覆咗成年嘅嘢,到而家仲係畀人誤會曲解,又真係好難唔火嘅!Jenny表示呢啲花生好好食呀!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#邏輯謬誤鑑識班 #立法會 #一地兩檢 #高鐵 #有心無力 #Logic #蔣麗芸 #民主黨 #內地團 #白鴿眼 #爆Seed #廣深港高速鐵路 #花生 #尹兆堅 #元秋 #隔空開火
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share