收藏文章 

2018-07-12

基哥退出民協 「好心分手」係咪就皆大歡喜?

  馮檢基(基哥)噚日廣傳採通,大大隻字咁寫明係講「民協與馮檢基就其去向」,明眼人一睇就知基哥要宣布同民協分手喇!睇嚟基哥都知佢嘅退意已經去不言而喻嘅境界,今日個記者會佢一嚟就掛住講準備喺書展出嘅新書,「一路寫書一路就覺得……」、「成日寫到凌晨4、5點」云云,Jenny同行家們都覺得自己似去咗基哥個新書發布會多啲囉!

 

 基哥完美演繹:若注定有一點苦楚,不如自己親手割破~~~(《好心分手》-盧巧音)

 

退黨記者會唔好講政治?

 

  基哥一路講一路講……掛住講寫書嘅心路歷程,連正式一句「我退出民協」都唔記得咗講,要去到Q&A環節,有行家提及先補充返!不過佢Sell書還Sell書,作為「屈基事件」嘅主角,加上喺上次初選講完「呢次係我最後一次參選」但又蠢蠢欲動,大家最關心嘅梗係都係佢退黨之後嘅政治動向啦!

 

  基哥聞言就三緘其口,淨係話現時冇諗過選舉嘅事,仲話「今日唔講政治問題」!但係基哥,你退出民協,呢件事本身就已經係政治事件喇!呢句「今日唔講政治問題」,簡直可媲美容海恩嗰句「我覺得議會內外都不應該牽涉太多政治」!

 

初選?唔初選?邊個說了算?

 

  基哥唔答政治,大家咪轉問民協主席施德來(阿來)囉!基哥仲喺民協嘅時候,民協一直企硬話民主派補選Plan B人選應該由初選選出,而唔係由劉小麗決定。噚日就有報道話,基哥講到明退黨後唔會參選今次補選,而民協都會接受劉小麗屬意嘅李卓人做Plan B。不過阿來就澄清,民協仍然堅持應該由初選選出Plan B。

 

  不過Jenny只係覺得,由頭到尾想靠初選翻身就得基哥,所以民協先會支持初選,有可能其他人都認為以劉小麗決定人選都無傷大雅,始終今次選嘅係劉小麗嘅議席嘛!但係基哥一退,民協就「轉身射個三分波」,話贊成唔駛初選,咁咪擺明係落基哥面,所以先口頭上堅持返都係要初選先得嘅!

 

  話時話,Jenny就估,如果今日記者個牌頭真係「新書發布會」,可能會嚟嘅記者都只係小貓三兩隻,但拎出「退黨」呢兩隻咁搶眼嘅大字,就梗係吸引到更多嘅傳媒喇!不過基哥就極力否認,話咁做太羞恥啦!至於信不信?反正Jenny就信了……

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#新書發布會 #選舉 #Plan B #初選 #退黨 #好心分手 #馮檢基 #民協 #書展 #分手 #屈基事件 #劉小麗
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share