收藏文章 

2018-07-23

盧偉聰入警隊全因細個鍾意做班長

  之前有調查就發現,今時今日喺香港,唔少大學生一畢業就想投身公務員或者執法機構,因為薪高糧準呀嘛!今年春季嘅警隊招募都收到超過2000份申請,數字係歷屆春季招募日第二高!至於而家身為警務處「一哥」嘅處長盧偉聰,當年又點解會揀做警務人員呢?

 

一哥話自己細細個就好鍾意「做班長、管人、守紀律」㗎啦!

 

  今日一哥就去咗書展同年輕人交流,席間就透露咗呢個秘密畀大家聽:原來佢細個嗰時最鍾意就係「做班長、管人、守紀律」,同做警察嘅特質好相似。佢仲話,唯一最記得被老師罰嘅經驗,就只有喺小一嗰陣,因為上堂傾偈,被老師罰打手板咁大把。

 

  一哥仲話,自己讀書時最鍾意睇《三國演義》,好欣賞啲將軍、謀士咁話喎!不過當時未諗到立志要做警察嘅,但相信或多或少都影響到自己最後對職業嘅決定,所以大學嗰時就決定去報考警隊喇!

 

  不過,做班長同做警察一樣,經常都要處理衝突,難免會遇到一啲唔開心嘅情況出現。有同學仔就問一哥點樣控制情緒先?佢就話自己一向都唔輕易發脾氣嘅,因為唔會將人哋嘅說話太上心,每個人都有言論自由,唔同意都好,都係要尊重其他人嘅!Jenny都覺得,如果警隊訓練時可以加強下呢方面嘅內容,甚至搵一哥親自教授,話唔定警民衝突都可以少好多呢!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#盧偉聰 #公務員 #警隊招募 #班長 #三國演義 #警察 #控制情緒 #言論自由 #警民衝突
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share