收藏文章 

2018-07-24

陳茂波自爆成日被笑「阿茂整餅」 最想整芋泥畀家人食

  書展去到最後一日,Jenny見唔少書商都做緊100蚊3本、100蚊5本甚至係100蚊6本!各位消費者精明眼有冇把握好機會,趁最後一日掃平書呢?小妹都有唔少收穫,相信嚟緊呢一年都唔駛去書店嚕!

 

波叔「阿茂整餅」就整得多,整芋泥又有冇試過?

 

  而「財爺」陳茂波(波叔)今日都有獲邀嚟書展。平時啲嘉賓獲邀,都係乖乖地聽啲書商推介啲新書,而波叔就零舍不同,一嚟就話想搵本叫《為你烹調》嘅書喎。咦?唔通波叔都係隱世嘅烹飪高手?波叔就好玄咁講咗句:「啲人話係『阿茂整餅』。」引起全場爆笑!

 

  波叔就話,原來本書係佢朋友之前喺書展買咗,佢記得有個故事係講有個囡囡為咗糖尿病嘅爸爸,炮製咗個低糖香蕉蛋糕畀佢食。因為睇到好感動,所以就對呢本書好有印象喇!

 

  波叔仲話,佢囡囡都有整過帶子沙律畀自己食,到而家都仲記得「好好味」。至於如果問佢整嘢畀屋企人食嘅話,波叔就話想整潮州芋泥畀佢哋試下,因為一來自己係潮州人,潮州芋泥係其家鄉菜一種;二來就因為炮製潮州芋泥係好需要心機,由煮熟個芋頭到剝皮,壓成泥狀再加調味,點樣令佢唔好太甜、食落又滑、又要黏黏哋口,整到好味一啲都唔易㗎!聽波叔講到似模似樣咁款,又唔似「阿茂整餅」噃!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#陳茂波 #阿茂整餅 #書展 #潮州菜 #潮州芋泥
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share