收藏文章 

2018-07-30

謝偉銓唔想被「主席」綁;爭取大灣醫療有HK Style!

  上回講到立法元老級議員梁耀忠(阿忠)打死都唔肯「主席」,激到劉慧卿姐反晒白眼。原來立法會仲有一個人同阿忠諗法有啲似,未至於耍手擰頭,但講到做「主席」都要諗過度過,原因都係怕冇得暢所欲言,佢就係建則規園界嘅議員謝偉銓(Tony)喇!

 

Tony重返議會之後都做咗唔少嘢。

 

  Tony今日就約咗一班傳媒茶聚,當然包括小妹Jenny啦!席間佢少不免同大家分享下重返議會4個幾月做過咩嘢,佢都算係幾勤力,提出咗3條口頭質詢、7條書面質詢、仲質詢咗特首兩次,加入共17個大大少少唔同範疇嘅委員會。

 

主席唔易做 Tony要度度

 

  不過,問到10月復會後有冇興趣趁事務委員會改選主席,去搵返個主席做吓咁呢?Tony就笑笑口話要再諗諗喇,因為唔做主席就可以多啲時間講嘢,做咗就冇得暢所欲言,要花嘅時間又唔少,不過佢就覺得如果係自己可以為業界發揮作用都會爭取來做,例如以前佢都做過物業管理條例嘅法案委員會主席。睇嚟佢冇染上「做主席恐怖症」噃!

 

醫療要有Hong Kong style!

 

  Tony作為建則規園界議員,都好關心個粵港澳大灣區規劃會點,佢就同Jenny講佢手頭上消息就係好快就有公布,係咪8月內出臺佢就冇講實,只係話今年內一定會公布。Tony你咁講,擺明大包圍啫 !講講吓,就講到有人提議大灣區整個「香港城」畀港人北上養老,Tony就話最緊要入面文化同制度似香港,咁先可以吸引人搬過去,而家老人家都好潮,如城內可以上facebook同ig係值得考慮,但佢就覺得最最最重要係醫療服務同管理係Hong Kong style!!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#醫療 #大灣區 #Hong Kong style #香港城 #北上養老 #主席 #謝偉銓 #立法會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share