收藏文章 

2018-08-01

容海恩被「圍恭」 葉劉「擋駕」護愛徒

  《施政報告》即將喺10月發表,所以不同政黨都開始會見特首林鄭,提交下建議!正經新聞當然要捕實,但花邊新聞都唔可以甩!近排嘅政圈花邊頭條,唔駛Jenny講,大家都知一定係容海恩(Eunice)嘅婚事啦!今日Eunice首次公開露面,行家們當然金晴火眼望下有冇「孕味」,亦唔少得旁敲側擊下係咪BB來了啦!

 

 

新民黨向特首提交《施政報告》建議,但大家焦點唔係份文件,而係Eunice身型。

 

爆婚訊後首次公開露面

 

  冇計啦!唔到你唔承認,花邊新聞係多啲人想睇㗎喇,更何況Eunice將會開創歷史,成為立法會史上首位在任期間就結婚(甚至生B)嘅女議員。

 

  話說,今日新民黨見完特首提交《施政報告》建議後見記者,Jenny同行家都一早去記者區霸定位,不過依Jenny睇嚟,大家關心嘅最大目標並唔係該黨提咗乜嘢建議俾特首喇!而係Eunice爆出婚訊之後,首次公開露面呀!

 

甜笑急步上車「孕味」唔濃

 

  人哋話有咗BB就會有「孕味」,Eunice今日就一身黑衫,配彩色直條裙、腳踏低踭黑鞋,睇上去仲係好纖瘦,小腹未有特別隆起,同平日冇乜兩樣,但係淡妝之下,面色就一般喇,「孕味」唔算濃。行家等咗咁耐除咗問咗政策問題之外,又點少得問吓Eunice嘅近況,有行家非常直接,用英文問佢係唔係即將成為首個懷孕議員、會唔會為懷孕在職婦女爭取更多嘅福利……呢個時候Eunice師傅葉劉就即刻出嚟幫口「擋駕」話:「今日唔答私人問題」,「等下次其他場合先至再答啦!」Jenny幾時都話葉劉錫呢個徒弟仔㗎啦,幫佢擋埋記者嘅問題。之但係,如果Eunice真係BB來了,履行唔到議員職務,就唔係私人問題嚟喇……

 

  記招過後,大家齊齊湧去Eunice身邊「圍恭」佢,再例牌問下身體狀況咁啦,Eunice就話「唔回應喇」;咁幾時預產期?要請定假噃!Eunice就邊行邊甜笑住答:「私人嘢唔講喇」、「無啊,無假啊,而家放暑假囉!」但佢就應承大家有婚照時會發布畀傳媒。問完一大輪,大家都發覺Eunice一直冇否認有BB呢個傳聞,在場各人都意味深長地笑了。真相係點,過多兩個月大家咪知囉,畀返啲空間Eunice啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#新民黨 #施政報告 #容海恩 #葉劉淑儀 #兩性關係 #性 #BB來了 #孕味 #立法會 #特首 #懷孕 #在職婦女 #施政報告2018
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share