收藏文章 

2018-08-03

「民望高」唔Go 建制派補選都唔使靠彩數

  補選又來了!講緊嘅就係自劉小麗放棄DQ案上訴之後,九龍西將會喺11月25日就佢被DQ之後空出嚟嘅議席進行補選。小麗就決定咗要重奪議席,反而建制呢邊,一直盛傳係咁被遊說參選嘅食物及衛生局前局長高永文(高醫生,又稱「民望高」),今日就走出嚟話「唔Go」,建制今次點算好?

 

  不過其實高醫生之前退出政府呢條火線時,早就講過自己最想係做返臨床工作,佢今日都話,如果當選咗立法會議員,冇可能兼顧到兩方面嘅工作,所以唔會去馬。

 

 

 

得力助手陳凱欣「頂上」?

 

  今次高醫生「唔Go」,呢排喺九西廣掛Banner嘅經民聯梁文廣係唔係有機出戰呢?非也、非也!政界已經講緊,高醫生唔想Go,仲有佢個得力助手、做過記者嘅前食衛局政治助理陳凱欣「頂上」!搞到梁文廣都話希望建制快快手協調好,可以齊心團結為補選作戰。睇嚟阿廣都有啲坐唔住咁啦噃!

 

  Jenny就問過阿欣,佢話事件「嚟得太快」喇!而家仲未決定到,要諗埋個人事業發展、政治環境等因素先。佢亦都話,而家暫時唔會為下決定設Deadline,實行「慢慢諗」政策。不過補選選戰唔易打,今次仲要遲過對家出牌,建制同阿爺點睇都唔會肯畀你諗咁耐噃!

 

建制好少可遲過泛民出手 下星期便知有沒有

 

  記得,上次民主派就為咗補選傾咗好耐都冇結果,喺補選前個零月先定好補選人選;相反建制派大半年前就已決定好,有得早一大截時間開始宣傳,加上大量人力物力,源源不絕嘅資源,點睇都有優勢過民主派啦!

 

  不過,今次補選係因為劉小麗放棄上訴而觸發,民主派嗰邊已經決定咗「DQ主角」優先,做「Plan A」嘅劉小麗,已經開始同佢屬意嘅「Plan B」李卓人齊齊行孖咇;反而一向準備充足嘅建制派竟然仲未傾好派邊個出,而家離補選得返3個月左右嘅時間,唔多似佢哋嘅作風!Jenny估計,雖然今日高醫生宣布唔出、阿欣話諗下,但係建制派應該都差唔多協調到人選,話唔定下星期就有結果喇!大家拭目以待啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#補選 #劉小麗 #高永文 #陳凱欣 #李卓人 #立法會 #選舉 #本土
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share