收藏文章 

2018-08-17

林鄭與你的七夕之約 大家準備好未?

  大家記唔記得今日係咩日子呢?就係牛郎織女一年一度相會嘅日子--七夕啦!佢哋兩個嘅故仔唔駛Jenny講,相信大家都會記得㗎喇,不過今日除咗佢哋兩個相會之外,大家又記唔記得特首林鄭都約咗大家今晚8點喺Facebook相見呢?見嚟做咩?咪就係齊齊傾今年嘅《施政報告》囉!

 

 

  相信唔少人都有印象,之前嘅特首通常都係喺10月發表《施政報告》,到CY年代就推遲到1月先出。自上年林鄭上場之後,就將每年嘅《施政報告》調返喺10月發表,所以計一計條數,而家已經8月中,林鄭應該都差唔多要著手寫Report喇!

 

  Jenny知道唔少政黨都已經趁暑假,就著《施政報告》向林鄭「獻計」,而公眾諮詢亦都正在進行中。不過林鄭似乎覺得仲未夠,所以星期一嗰陣就預告畀大家知,今日要喺Facebook開Live,親自聽大家對今年《施政報告》嘅意見!

 

  嗱!截至今日下午5點,個預告Post已經有433個留言同百幾個分享,林鄭其他日常Post平時都係200個留言左右,即係話多咗成倍!睇嚟反應都唔錯咁噃!相信大家都好期待睇佢第一次就《施政報告》開Live,正所謂「識睇一定睇留言」,Jenny就希望林鄭到時唔好唔識開留言嚟睇喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#林鄭月娥 #施政報告 #七夕 #Facebook Live #直播 #公眾諮詢 #識睇一定睇留言 #施政報告2018
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share