收藏文章 

2018-08-28

高鐵出郵票 切開4份唔太「老黎」

  高鐵終於公布咗9月23日開通,高鐵有得如期通車,政府上下似乎好高興,香港郵政都決定賀賀佢,今日公布為高鐵發行咗一套紀念郵票,而且9月17日有得賣喇!仲快過高鐵開通呀!

 

 

 

郵票印廣深港三地文化

 

  話說,上星期運房局局長陳帆(帆哥)仲同大家開心Share高鐵有幾正、政府有幾So,仲話如果大家以後上北京揀搭高鐵,搭夜車仲可以慳返晚酒店錢喎!雖然Jenny覺得差唔多嘅價錢,如果唔怕空管,同想快的話,都係買張平機票搭飛機實際啲……帆哥都話啦官員時間寶貴,可能第時都係搭飛機多。Anyway,搭高鐵可搭通宵車,買紀念郵票斷估唔使排通宵掛。

 

 

 

  據郵局所講,今次個設計係以高鐵列車貫穿呢套郵票,並且由左至右分別展示廣州、深圳、香港三地嘅文化同地標圖案,列車中段仲有兩隻手拖住,象徵香港同內地嘅交流會隨住高鐵通車之後變得更密切,仲可能攜手開拓新機遇添!

 

  呢款郵票就一套四張,不過Jenny就覺得個設計就好似將條高鐵切開4份咁,唔太「老黎」囉……

 

  之不過,設計嘅嘢,Jenny識條高鐵咩!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#陳帆 #高鐵 #廣深港高速鐵路 #酒店錢 #設計
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share