收藏文章 

2018-09-24

廣州南站有神秘蟲蟲 原來站內冇救護員

  高鐵終於喺噚日正式通車喇!相信上星期五有睇《言歸政傳》嘅讀者都知道,小妹都有幸買到首日嘅車票呀!

 

正式投入運作梗要影張相紀念下先啦!

 

  為咗呢條高鐵,辛苦敝公司的攝記哥哥已經連續兩日要天未光就出動,22號Call清晨6點,23號就Call凌晨4點,真係「沒有最早,只有更早」!所以話每張靚相背後,真係歷盡辛酸㗎!而作為傳媒嘅一分子,Jenny就梗係要「去旅行,去到盡」,跟實身邊嘅同事同埋攝記哥哥身後,齊齊搭高鐵上廣州喇!不過身邊嘅同事就還須努力工作,Jenny就可以享受一下高鐵嘅與別不同,順便計劃下返大陸整個「微旅行」畀自己Relax!

 

其實各大媒體天未光就出發去西九站喇!

夠快夠穩手機唔跌

 

  高鐵出名又快又穩,既然而家有埋香港段,試下高鐵有幾穩定是常識吧!同事打算拎個水樽出嚟做測試,Jenny就覺得呢項咁偉大既基建,質素點都有返咁上下,梗係要向高難度挑戰!倒置水樽已經唔夠喇,咁啱同事就有部豎得起嘅手機,識玩梗係玩豎手機!

 

  同事部手機厚0.3吋,豎起嚟又真係唔會跌㗎喎!不過可惜喺轉彎嘅時候,佢都係「啪」一聲咁跌低咗,Jenny宣布高鐵嘅平穩度係尚算合格嘅!

 

來往香港及內地只需一步,成為站內打卡熱點。

 

神秘蟲蟲咬玉臂 票務員照顧勁有愛

 

  話晒廣州南站都係冇香港咁多高樓大廈,到站後Jenny想呼吸返啖新鮮空氣之時,突然就聽到身邊同事一聲慘叫,原來係有一隻類似蜜蜂的昆蟲針咗佢一下,佢手臂就即刻變得紅腫,嚇到佢花容失色,即刻搵票務員姐姐問下呢度有冇救護員或者醫院可以去檢查下。點知票務員姐姐話呢度冇救護員,只有一間藥房,而最近嘅醫院都要搭十幾分鐘車先可以去到!

 

 

一叮即腫,嚇到同事花容失色。

 

  雖然票務員姐姐好好人咁帶我哋一行人去到藥房,幫小妹嘅同事做初步處理,不過咁大型嘅高鐵項目都冇救護員駐守、醫院又咁遠,有咩事上嚟都真係幾無助!希望以後嘅高鐵會改善喇!至少有個識得急救嘅同事睇住個場都好呀!

 

 

廣州南個站好大好光猛,可惜冇救護員駐守。

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#高鐵 #蟲咬 #救護員 #大灣區 #微旅行 #廣州 #打卡熱點 #廣州南站
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share