收藏文章 

2018-09-27

「私貸之父」都話港樓升得癲 日本8倍VS港樓百倍

  港人日日叫「買樓、買樓、買樓」,今次遇上銀行開始「加息、加息、加息」,Jenny朋友就話終於等到樓價有機會跌,但另一位朋友仔就話「諗多咗喇!」,梗係啦佢近排先做咗「二按」套現,諗住再買多間……咁啱今日Jenny就去左香港持牌放債人公會個午宴,見到「私貸之父」長原彰弘san,一於問下佢點睇樓價啦!點知連佢都話港樓升得癲,仲估遲下樓價會調整!

 

左三就係「私貸之父」長原彰弘san喇!

長原san港日都有樓揸手

 

  大家見到長原san個名,以為佢係日本人?非也!其實長原san是台灣人,原名張炳煌,台大法學院畢業後,去咗日本東京一橋大學取得博士學位,畢業之後加入當地信用財務公司,亦改埋名入籍日本,之後仲創立埋亞洲聯合財務(UA),「卡數一筆清」咪就係佢囉!

 

  長原san經常穿梭中、港、日、台四地,喺日本、香港都有置業,講起近年香港人鍾意去日本買樓收租,佢就話,日本樓升得慢,收租好喇,唔好預有得炒;而香港樓就升得非常癲,後生仔冇「父幹」真係唔使諗買樓!

 

賽西湖當年只賣28萬?!

 

  佢話1968年左右佢太太喺日本東京買咗層樓值400萬日圓,前幾年日本政府話要收地起路,佢地去估一估價間屋值幾錢啦!點知過咗成30幾40年,間屋值到3500萬日圓左右,升左8倍幾咋!咁香港呢?長原san就話佢1977、8年左右,睇中個賽西湖千幾呎單位,開售嗰陣28萬港元,當然佢最後就唔係一手買入啦,而家個單位值成2800幾萬港元,以開售價計,升咗足足成百倍!真係不得了!

 

  「人人都以為樓價唔跌!我話邊有可能唔跌!」長原san講就咁講,但今次加息會唔會令樓價調整呢?佢就同Jenny講今次加得少,仲有好多內地人等住買港樓,短期應該就唔會有太大影響喇!但第時就唔知嚕!連佢都話而家加埋辣招,都唔再諗買樓住喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#樓價 #加息 #置業 #買樓 #理財 #私貸之父
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share