收藏文章 

2018-10-11

許智峯講「君子」?「直線思維」遭林鄭「直線抽擊」

  噚日公布完《施政報告》,特首林鄭就要馬不停蹄咁出席電視、電台論壇,今朝仲要去立法會回應議員嘅質詢添!而今次份《施政報告》,大家都係關注喺大嶼山填海、23條立法嘅問題,Jenny已經聽咗林鄭嘅答案無數次,幾乎識背,不過去到質詢中段,林鄭同許智峯就爆出一段小插曲喎!

 

 

 

許智峯口快快結果畀位人入

 

  近日的社會大事除咗《施政報告》之外,就應該係拒批《金融時報》編輯馬凱工作簽證事件喇!問來問去多名政府官員都唔願意回答,或者答來答去同一句,本以為冇乜人會再用質詢時間去問,但今日民主派嘅許智峯就決定喺會議廳問呢個問題喎!

 

  不過,林鄭都答呢個問題答到熟晒,一貫咁講入境處係按照法律,同埋每一個個案嘅情況而下決定,慣例都係唔會公開原因㗎喎!許智峯聽到梗係唔滿意啦,大鬧政府「敢做唔敢認、唔敢解釋」、「非君子所為。」

 

林鄭用神回覆直線抽擊

 

  本來呢句說話就冇乜特別,其他人鬧當然No problem 啦,不過「君子」二子出自許智峯之口喇喎,Jenny同行家們不禁嘴角微微上揚。林鄭從來唔係省油的燈,「叮」一聲意有所指咁話,既然講到「君子」,起碼個要求係「動口不動手」囉!

 

  嘩!答得咁精警,Jenny都覺得林鄭呢下簡直係神回覆!鬼叫許智峯之前捲入搶女行政人員手機事件咩!小妹係佢嘅話就梗係「崩口人忌崩口碗」啦!不過許智峯成日都以直線思維做人做事,今次就被林鄭直線抽擊喇!Jenny真係要講句:「面係人畀,架係自己丟!」

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#施政報告2018 #許智峯 #特首 #立法會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share