收藏文章 

2018-10-29

商科同學仔去社企實習 原來好WORK!

  相信好多人都同Jenny一樣,覺得去親社企實習嘅都會係社會科學系嘅同學仔,商科生可以話係同社企沾唔上邊。不過Jenny就知道社聯今日下午有個活動,就係搵咗班商科同學仔去社企實習!就咁聽都幾新奇,Jenny梗係要去睇下呢個組合會有咩火花先!個活動仲設立咗個「超凡卓越大獎」,表揚做到好嘅同學仔,今屆就有4位同學仔得獎,清一色都係女仔,幾時都話女仔有愛心又有腦最Charm㗎啦!

 

 

左起公開大學李曉娟同學、中文大學劉翊蕎同學、香港大學查樂瑤同學,同埋公開大學許思恩同學。

 

老友記周身刀不得了

 

  呢4位同學分別就去咗「銀杏館」同埋福幼基金會做實習,聽個名都知道前者係專門針對老人家;後者就係針對小朋友喇!去「銀杏館」實習嘅兩位同學仔,香港大學嘅查樂瑤,同埋公開大學嘅許思恩,就同Jenny驚嘆好多老人家都好犀利!

 

  查同學話,佢哋接觸到喺「銀杏館」工作嘅長者時,發現佢哋好多都好見多識廣,仲有位伯伯同佢用西班牙文傾偈添!而負責設計餐廳海報嘅許同學就話,以前以為長者缺乏IT方面嘅知識,同佢哋共事完先發現唔係㗎!

 

社企做實習 商科同學仔開眼界

 

  而點解佢哋會揀呢間社企做實習呢?許同學就透露,原來佢屋企兩位老人家--嫲嫲同埋婆婆都係不良於行,所以佢諗起實習時遇到嘅長者同事都好感慨,話見到啲公公婆婆咁活潑,作為年輕人好應該要支持佢地!講講下仲喊咗出嚟,Jenny都聽到眼濕濕呀!

 

  至於另外兩位得獎同學,來自中文大學劉翊蕎同埋公開大學李曉娟,就去咗福幼基金會做實習。佢哋不約而同都話,以前以為喺大型啲嘅NGO會多啲資助,做嘅嘢可以多啲,但經過今次之後,佢哋都覺得原來細NGO可以更加有針對性、更有心,亦都好開心自己識嘅知識可以用喺社企入邊,以後都有興趣向呢方面發展添!睇嚟呢個活動唔單只可以畀商科同學仔有多啲機會接觸社企,又可以令佢哋嘅知識補足社企比較缺乏嘅商業技巧,Jenny覺得好值得鼓勵!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#社企 #銀杏館 #老友記 #福幼基金會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share