收藏文章 

2018-11-08

清潔龍阿德上Clockenflap?

  聽日開始,大型音樂節Clockenflap 2018就會一連三日喺中環海濱舉行,又有歌聽又有美食,Jenny同一班好姐妹一早就撲定飛,坐等Happy Friday喇!

 

 

阿德到時究竟會用咩形象現身呢?

 

政府吉祥物都識Rap?

 

  Clockenflap會有唔少國際頂級歌手同樂隊出場,之但係Jenny噚晚喺Facebook就見到另一政府吉祥物--清潔龍阿德話,佢都「夢想成真」,有得喺Clockenflap度獻唱噃,仲起埋藝名叫「Lil Tak」!吉祥物都Rap?仲要係喺Clockenflap?Jenny同一班姐妹表示O晒嘴!

 

MV夠迷幻獲網民激讚

 

  咁阿德會唱咩歌呢?原來上兩個禮拜,清潔龍阿德喺Facebook就Up咗首新歌,叫做《我今天出了一首TRAP MUSIC 叫做我叫做KEEP CLEAN AMBASSADOR》,齋聽個名都已經夠Rock!成首歌同MV仲好鬼迷幻,唔聽歌詞真係好似Hip Pop咁,一啲都唔似平時政府啲宣傳曲咁老套!之後網絡就出現咗個Tag: #推到阿德上Clockenflap喇!

 

  唔好睇少阿德首歌,原來都有成千幾個Share!嗱!阿德就話,今個星期五晚九點半,佢就會喺Clockenflap嘅YourMum Stage現場獻唱,究竟佢係咪會著住公仔衫上台呢?嗱!大家記得洗乾淨對耳仔去聽之餘,都要好似首歌咁講:「保持衞生,身體力行,加勤清塵,人人做個好市民」喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#Hip Pop #Clockenflap #清潔龍 #阿德 #公關
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share