收藏文章 

2018-11-13

換司長「風」繼續吹,連葉劉都話「堅」?

  之前有報道就話林鄭想換走政務司長張建宗(張宗),消息愈傳愈犀利,個風吹到咁「行」,雖然林鄭唔止一次話「冇啲咁嘅事」,但至於你信不信,Jenny就見到大部分人都真係唔多信喇,但就口痕推論如果張宗真係被「炒魷」,就可能由現任商經局局長邱騰華任張建宗個位!

 

 

葉劉有更猛消息來源?

 

  點解要換走張建宗?消息就話係因為林鄭準備要推《基本法》23條喇,仲諗住拉埋政務司司長落水添!不過以張建宗咁「玄」嘅說話技巧,搵佢答質詢就難搞啲,所以就希望搵個「更有魄力」嘅人頂上。

 

  消息一直係咁傳呀傳……殊不知今日連行會成員之一嘅葉劉,喺電台節目都話「堅」?唔通葉劉就係放風之人?Jenny即刻去聽返葉劉原句先,原來佢係話:「我都問過新聞來源,佢哋話『呢個料好堅!』」原來咁咋,嚇得Jenny吖!不過葉太,放料嘅人多數都會話自己係「堅」嘅……

 

又係時候出動「張太」……

 

  Jenny就記得,之前律政司易帥嗰陣,林鄭被問到袁國強係唔係會離任嘅時候,佢就好曖昧咁話:「今日特區政府嘅律政司司長仍然係袁國強先生」,冇直接否認消息;但面對今次換政務司司長,林鄭就答得好明確:「我可以喺呢度證明係揣測性報道,我目前冇任何呢一方面嘅計劃。」講得咁絕對,Jenny睇嚟只係剩返一個可能性,就係張建宗「自動請辭」喇。不過以張建宗對返工嘅狂熱程度,要佢「自動請辭」恐怕要出動「張太」喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#張建宗 #特首 #換司長 #中途換馬 #23條立法 #葉劉淑儀 #自動請辭
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share