收藏文章 

2018-11-28

「欣」為突破界限 畀「蕉皮」行家踩?

  噚日講完陳凱欣同建制派嘅「愛情故事」,今日佢哋就入立法會「行禮」啦!講梗嘅就係阿欣今日要喺立法會宣誓吖!

 

 

你睇阿欣笑得幾甜,同好似結婚簽紙一樣。

 

  話晒宣誓呢啲咁重要嘅時刻,就梗係希望自己最親嘅人都喺齊到啦!所以今日阿欣老公(邱文華)同埋爹哋媽咪都有嚟到立法會見證,不過阿欣呢頭成功宣完誓,轉個頭就有甩轆事件發生喇!

 

 

一樓會議廳前影影下畀保安哥哥趕走。

 移師到立法會大樓樓下大堂,保安哥哥都話No Way

阿欣「三遷」影相位下次講明先

 

  話說,阿欣宣完誓之後,佢老公(邱文華)同埋爹哋媽咪就由公眾席離開。阿欣今次有進步呀,有事先同傳媒講低會同家人影張全家福。所以去到一樓會議廳嗰層時,阿欣一家就Sweet Sweet咁,行到會議廳前廳門前位置合照,當然謀殺唔少菲林啦!不過,影影下保安哥哥突然攝出嚟,唔係想合照埋一份呀,而係阻止大家繼續影。結果阿欣要移師到立法會大樓樓下大堂,保安哥哥都話No Way,最後要出到門口先有得影。

 

出到門口就OK喇!

 

  保安哥哥因乜解究咁唔通氣呢?原來根據《立法會綜合大樓議員辦事處使用指引》寫:「在立法會或其轄下委員會舉行會議期間,議員訪客除了到訪二樓的觀景廊或二樓或三樓的公眾席外,不可進入會議場地所在的樓層(即立法會綜合大樓一樓或二樓)。」 而立法會嘅《採訪指引》亦都話:「傳媒代表只可在立法會綜合大樓以外地點訪問旁聽會議的公眾人士。」阿欣「三遷」之後,就拜託行家們將喺大樓入面影嘅相「抹咗佢」,亦都要求保安「你下次同我講清楚」。

 

一場誤會 和氣收場

 

  阿欣嘅助手就同Jenny解釋,其實佢哋今日仲未收到有關立法會嘅指引,阿欣團隊事後亦都出返條聲明,話係「與保安人員溝通誤會所致」。另一方面,Jenny就向一啲攝記大佬打聽到,其實阿欣助手同佢哋講咗阿欣會帶屋企人落嚟,所以佢哋先Set好晒嘢,而且係阿欣拖住媽咪過嚟合照。

 

  雖然阿欣助手就話未收到指引,不過其實指引一直喺立法會網站有得Check,而且阿欣既然「有傳媒DNA」,下次就唔好畀「蕉皮」行家踩喇!好彩今次大家都和氣收場咋!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #選舉 #宣誓
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share