收藏文章 

2018-12-24

當波叔遇上「波」 今次預算案益邊個?

  聖誕快樂!唔知大家收到咩禮物呢?又或者準備假期睇邊套戲呢?而正忙於《財政預算案》諮詢工作的財政司司長陳茂波(波叔)就整咗段宣傳短片趁聖誕檔期推出喇!財爺拍片宣傳唔係咩新鮮事,今次「當波叔遇上波」又有咩新Idea呢?原來係玩「食字」,落區「接波」!嗱!波就接咗,唔好臨門撻Q呀!

 

 

 

聖誕檔期出新片「好波」

 

  話說波叔月頭開咗個新專頁,有張圖喺波上Key嘅「親愛的波波」,又一副拍緊片嘅樣,大家都好想睇佢搞邊科。短片較啱時間,聖誕檔期出,Jenny估應該就係貪有兩日假期,大家會多啲時間上吓網、睇下片,收視率自然就好啲。

 

  講返條片先,為咗表現波叔願意落區聽意見,當然要有街坊街里出鏡啦!片段入面個個街坊都拎著個波,上面印咗「19-20年度財政預算案」,好彩唔係準備掟出去,係講完心願就交個波比波叔,等佢「接波」!

 

波叔「接波」 咪再射錯

 

  等Jenny睇下街坊有咩講先!當然唔少得希望政府搞好經濟、創造更多就業機會;至於打工仔希望提高個人免稅額;老婆婆就想起多啲老人院同醫院;一對父女就想政府起多啲「綠置居」幫佢哋上樓……

 

  話晒今年香港財政儲備創歷史新高,庫房水浸之下,波叔而家有「波」響手,就要真係做嘢啦!等唔同階層多多少少都受惠一下,唔好再唔知射咗去邊,又或者射錯邊喇!

 

  唉,講開又講,Jenny心心念念嘅「補漏拾遺」派錢4000,到而家新一份《財政預算案》都嚟緊喇!仲係無影……本來諗住幫補吓新一年去旅行嘛!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#補漏拾遺 #綠置居 #庫房水浸 #財政預算案2019 #財政預算案 #補鑊四千
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share