收藏文章 

2019-01-04

機會嚟喇! 政府7萬8請WeChat小編!

  政府日日「大灣區好」、「大灣區勁」、「大灣區無得頂」咁Sell,原來唔係淨係同港人Sell,都會同內地人Sell㗎!今日Jenny就發現政府打算請WeChat小編,仲開價成7萬8一個月添!齋睇牌面係幾筍!不過唔好諗住真係淨識玩WeChat就得喎!

 

 

 

首先你要……唔好太後生!

 

  根據公務員事務局嘅招聘網站,呢個Post叫「社交媒體主管」,職責係開設及管理粵港澳大灣區微信專頁,向內地推廣香港對推進大灣區建設嘅展望。Jenny聽落去都覺似係啲普通小編會做嘅嘢,但係啲要求就唔係普通小編咁簡單,因為除咗了要有「香港任何一所大學頒發的中文系或新聞系學士或更高學位,或具備同等學歷」,仲要有10年經驗先做得吖!永遠係「青春少艾」嘅Jenny就算對份人工有啲心動都冇得去馬……

 

只得一年合約期

 

  話明要向內地推廣大灣區,所以除咗要識做小編之外,如果「持有工商管理學系或市場學系碩士或更高學位」,同埋「具備與內地傳媒行業相關的管理工作經驗」嘅話仲有得優先考慮添!但係留意返,話就話係政府請人,就算成功受聘,都只係會簽「非公務員合約」,為期一年,所以其實呢份「政府工」都唔係太穩定㗎咋!

 

  By the way,Jenny就啱啱醒起,香港人玩開WhatsApp、Facebook,熟手玩WeChat嘅人就唔太多,加上對象係Sell內地人而唔係本地人,呢個位,或者最後都係內地專才嘅囊中物……

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#公務員 #政府工 #大灣區 #WeChat #小編 #荀工
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share