收藏文章 

2019-01-17

議員高官10 Years Challenge Keep得最好嗰個竟然係……(多圖)

  近排Social Media冇啦啦興起玩「#10yearschallenge」呢個挑戰,Jenny有唔少姐妹都Post自己10年前同而家嘅相比較,Jenny睇到都覺得唔少回憶返晒嚟吖! 

 

  懷緬過去嘅又點只係普通市民呀,Jenny呢兩日就見到有啲緊貼潮流嘅政治人物,都有玩呢個挑戰噃!就好似「大嘥鬼」局長黃錦星、香港眾志嘅黃之鋒、新民黨容海恩都有玩啊!

 

 

 

「大嘥鬼」局長秀髮曾經濃密過

 

  不過人大咗,淨係放十年前嘅相可能都唔係好大分別,所以黃局長直情放咗成40年前咁滯嘅相出嚟。睇吓當時局長嘅頭髮幾濃密!唔知當時嘅佢,有冇諗過自己30幾年後會做咗局長呢?而黃之鋒十年前都未踏足政壇,應該仲係一個準備升中嘅小朋友嚟!

 

 

 

恩恩豬似泳兒 聶德權「十年如一日」

 

  至於有人話佢係「法律界桂綸鎂」嘅新民黨容海恩(恩恩豬),當年就仲係一個「桂綸鎂頭」,但係Jenny就覺得恩恩豬嗰陣時個樣似歌手泳兒多啲噃!不過對比起都係佢上年結婚張相靚啲,幾時都話新娘子係最靚㗎嘛!

 

 

 

  而恩恩豬嘅師傅葉劉就冇佢咁緊貼潮流,但係就有人幫佢整咗個Post喎!仲要係「#20yearschallenge」添!Overall都算Keep到啊!Jenny認為不能只有我看到,梗係要同大家開心Share! 

 

 

 

  但講到「十年如一日」就唔夠政制及內地事務局局長聶德權Fight!望望佢張相,真係可以話係噚日影嘅都有人信呀!Jenny估係咪因為做得運動多身體好,連樣都Keep得青春啲呢? 

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#聶德權 #葉劉淑儀 #容海恩 #十年如一日 #10yearschallenge #黃錦星
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share