收藏文章 

2019-01-23

生B撞正《國歌法》首讀 容海恩囡囡個名要有「昌」?

  BB來了!新民黨副主席(恩恩豬)自從結婚同懷孕以來,一直都係傳媒嘅焦點,話晒佢係立法會第一個喺任內結婚兼生B嘅議員喎!本來佢嘅預產期就係今年農曆新年年初一,不過之前恩恩豬就驚到時冇醫生得閒接生,就揀咗今日開刀噃!

 

 

 

 

B女有成3KG重 幸福盡在不言中

 

  恩恩豬平安誕女之後,就即刻同傳媒分享佢哋一家三口嘅相喇!容海恩就話,生產過程順利,B女重3公斤,仲話好快會帶BB同大家見面添!Jenny見到恩恩豬雖然啱啱生完,但係個樣仲係咁容光煥發,好精神咁噃!希望恩恩豬仲記得同Jenny嘅「豬腳薑之約」啦,好期待啊!

 

師傅葉劉好Happy 上唔上契仲未知

 

  恩恩豬嘅師傅葉劉都喺Facebook恭喜徒弟嘅弄瓦之喜。佢同Jenny講,聽日就會去醫院探恩恩豬同BB,同埋覺得好開心,因為新民黨喜訊連連,不斷有人添丁、桃花運旺盛,至於會唔會同BB上契,葉劉就話要睇袁氏夫婦願唔願意先得嘅!而改名方面都冇乜提唔提議嘅,都係等BB嘅爸爸媽媽諗喇!

 

個名要有個「昌」字 今次考起大律師

 

  不過,葉劉就同Jenny透露,BB爸爸袁彌昌嗰邊嘅族譜就排到個「昌」字,所以應該都係叫「袁昌X」㗎啦!不過Jenny就覺得,對於女仔嚟講,呢個字嘅剛陽味似乎有啲重噃--睇嚟都幾考爸媽腦筋。

 

  Jenny就估,下個月尾就係新一份《財政預算案》出爐,恩恩豬揀呢排開刀,相信都係想坐完月就返嚟開會喇!之但係,今日其實係《國歌法》條例草案交上立法會首讀嘅大日子,恩恩豬遲唔揀早唔揀,揀正今日嚟生B,唔理《國歌法》,「阿爺」會唔會嬲嬲豬㗎?嗱!母女平安係開心事,「阿爺」唔會咁計較啩?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#國歌法 #葉劉淑儀 #立法會 #母女平安 #容海恩 #BB來了
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share