收藏文章 

2019-01-28

一月四跪!膝頭哥都損

  一跪再跪!講緊嘅就係今日勞福局局長羅致光又褪軚,喺立法會福利事務委員會特別會議入面宣布,會暫緩60至64歲人士唔參加自力更生支援計劃就扣$200綜援的安排。數數手指,政府今個月已經「跪」咗4次喇!

 

 

政策推多錯多 跨黨派鬧爆

 

  老實講今鋪真係唔知邊位「天才」諗到扣$200呢招,又搞到全城鬧爆。等Jenny同大家數吓政府今個月點「跪」足4次啦!收緊長者綜援申領年齡呢個政策,特首林鄭一開頭仲牙刷刷咁話係「各位議員批㗎」,結果同建制密密斟之後,就「跪低」話畀返個差額啲受影響人士;本身諗住咁就拆咗一個炸彈,點知轉頭「三隧分流」無約束力議案上立法會又受到跨黨派反對,最後都要喺臨上立法會前一日撤回議案……

 

  另一邊廂,派4000蚊嗰邊又搞到一鑊泡咁。一份表要夾身份證副本、銀行卡副本、住址證明,仲要用郵寄或投遞箱而冇得網上申請,搞到市民一頭煙,政府結果又係要改口,話冇住址證明都得、貼唔夠郵票亦得!政府咁樣彈出又彈入,Jenny表示真係好忙吖!

 

勞福4中3 局長跪到腳都軟

 

  4次「跪低」入面,勞福局就佔咗3次,1月都未過,阿羅局長膝頭哥已經損晒喇!無他嘅,今次所涉及嘅全部都係民生嘢,適逢今年區選兼下年立會選舉,就算做開忠實Fans都唔可以攞選票嚟「較飛」㗎嘛!唉!政策與其咁朝令夕改法,點解唔推出之前諗得周全啲呢?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#綜援 #長者 #三隧分流 #派4000 #勞福局 #跪低 #特首 #選舉 #立法會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share