收藏文章 

2019-02-19

新同盟男人幫煮「元宵」 食粒湯圓都關單程證事

   今日係元宵節,即係轉眼年十五喇!各黨派嘅新春團拜都舉行得七七八八,今日就到新民主同盟趕喺Deadline之前同行家們拜年。適逢元宵,一班大男人一於喺立法會下廚,真係煮幾粒「元宵(湯圓)」畀大家食!

 

 

新民主同盟全男班陽氣極盛,Jenny好想知幾時會有「小花」出現中和下呢?

 

咖哩飯親手煮湯圓 拉埋單程證來講

 

  立法會冇得明火煮食,新同盟范國威(咖哩飯)同埋佢哋黨班區議員及召集人就搵咗個電磁爐,親手煮湯圓招待各位行家。雖然Jenny呢排矢志減肥,湯圓卡路里又高,但有人煮好送到面前,唔食又好似太唔俾面嘅!咖哩飯仲教Jenny點睇湯圓熟咗未,原來滾水落湯圓之後,煮到佢浮起再等兩分鐘就食得喇!Jenny都要記一記低,今晚煮返幾粒孝敬下爸爸媽媽先!

 

  今日除咗係元宵,原來亦都係其中一個新民主同盟召集人周炫瑋嘅生日,佢就即席許下生日願望,話希望新民主同盟喺今年區選可以大獲全勝、香港可以取回單程證審批權同埋減少單程證配額,畀醫護人員喺元宵佳節同埋新一年有得多啲同家人、愛人團圓喎!

 

 

咪睇咖哩飯笑騎騎,其實佢好驚滾水彈出嚟。

新同盟唔怕得罪新移民?

 

  講起單程證,大家都知呢個係新民主同盟嘅主打議題,不過區選就到,新移民都係票源嚟㗎噃!另一位召集人兼大埔區區議員任啟邦(阿邦)就話,佢哋反而冇乜收到關於歧視嘅投訴,而且啲街坊都好支持佢哋,因為而家北區、大埔同埋屯門醫院,由於近內地,就要食埋跨區嘅醫療需要,令佢哋苦不堪言。

 

  阿邦仲強調,其實取回單程證審批權同埋減少配額,並唔係等同歧視新移民,佢哋嚟到香港都會視佢哋係香港人,但問題係而家香港嘅承載力不足,就好似排隊排滿咗要截龍咁,係人之常情嚟。不過,佢哋都好頭痛而家啲對手係咁用呢個Point嚟抹黑佢哋喎!梗係啦!一句口號話咁易就入咗腦,但係要解釋返就十句都唔夠講喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#新移民 #立法會 #選舉 #單程證 #元宵節
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share