收藏文章 

2019-02-20

容海恩B女曝光!閨名到底叫袁昌「乜」?(多圖)

  新民黨立法會議員容海恩(Eunice)榮升媽媽之後,今日第一次帶B女嚟立法會見下世面,成為今日「景點」,仲成功逗到唔少議員叔叔阿姨嘅利是添!連平時一出場就霸氣側漏嘅葉劉師傅,抱起B女都一秒變溫柔!不得了!

 

 

 

B女成「景點」成功爭取利是多封

 

  就咁睇唔夠一個月Eunice已經修身成功,佢話B女今個星期六先滿月,自己本身諗住下星期先復工,今日就實踐承諾帶咗啲自家製薑醋同紅雞蛋嚟派畀同事同行家。期間仲有唔少建制派議員經過嚟偷望B女兼派利是,不過佢地都好識做,眼看手勿動。B女初見世面都好淡定,就算畀一堆人圍觀,加埋周圍充滿傾計聲,都完全冇扭計,大家都忍唔住讚「乖豬!」

 

英文名仲未改好 要等「三讀通過」

 

  Eunice亦都透露,終於為B女改好中文名,就係叫做「袁昌蔚」,希望B女可以茁壯成長、日後可以「幹一番大事」!至於英文名就未有,「要三讀通過先得!」,所以而家都係叫住佢做「阿B」先!

 

  雖然身為立法會首個在任結婚生B嘅女議員,Eunice都係冇得帶阿B入會議廳齊齊開會㗎,因為阿B唔係議員同官員,就算係嬰兒都係計入公眾人士。Eunice就笑住咁叫阿B:「要入去就第時自己選入去啦!」果然對阿B好有期望吖吓!

 

政治BB班等緊你

 

  而家啲港媽喺BB未出世就報定幼稚園、N班、Playgroup之類,務求自己個B練成十八般武藝。Eunice又有冇報定幾個先呢?佢就話唔想畀咁多壓力阿B,所以呢啲都未諗住。不過,啱啱先叫完阿B選立會,睇嚟阿B避得過幼稚園、小學,以後都有大把政治訓練班等住佢喇!

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#容海恩 #立法會 #選舉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share