收藏文章 

2019-03-20

「一帶一路」何解冇人理 搞到鍾國斌發晦氣 最後靠副局收尾

  上兩個星期因為唔少人大政協要開兩會,連帶立法會都要讓路。點知兩個星期返來,唔少議員都仲有Holiday Mood,今日竟然有條質詢冇人追問,仲要係阿爺時時刻刻強調嘅「一帶一路」添呀!無他嘅,而家最Hit嘅Topic係「大灣區」嘛!

 

 商經局副局陳百里一臉懵然。

 

  話說,今日自由黨黨魁鍾國斌提出咗條口頭質詢,係問商經局「一帶一路」辦公室嘅工作。平時提出質詢嘅議員提問完之後,就會輪到其他想發言嘅議員發問。講得「平時」即係今日有唔同啦!

 

  就喺副局陳百里答完鍾國斌之後,鍾國斌突然好晦氣咁同主席講:「主席,我就唔知道我今日條問題係好無聊呀,定係冇用?」咩事呢?望望先……原來成個議事廳空了了,除咗鍾國斌之外,就淨係得社福界邵家臻坐喺度。成個畫面好空虛啊!

 

  鍾國斌嬲嬲豬到無視咗邵家臻,繼續講落去:「你睇下,議會係冇人喺到,主席,你見過立法會一個質詢時間係議員都冇,或者冇跟進問題?」仲貌似愈講愈火,「一帶一路係國家咁重要嘅政策,竟然喺香港議會係冇人跟進或者質詢問題,我冇嘢跟進!」唉!連自己啲黨友都唔幫手撐場,唔怪得佢嬲嬲豬啦!連追問都費事呀!Jenny望住佢做獨腳戲,Feel so sad!

 

  可能連大主席梁君彥都未見過呢個情況,見鍾國斌一輪咀講完就一嘢坐返低,都未Load得切鍾國斌噏緊乜,望望左、望望右、再望返左……現場Dead Air咗整整6秒,仲好似未訓醒咁,竟然叫副局回應添!阿副局明顯估唔到主席突然拋個波畀佢,眼都突埋咁問:「個跟進問題係……?」

 

  鍾國斌都冇咁好氣,重複多次「無跟進問題!」就算數。但原來故事仲未完,到下晝,鍾國斌條氣似乎仲未順返,趁大家都響會議廳傾緊大灣區時,話大家唔理「一帶一路」,而場外嘅Jenny同行家們就當然笑到反艇喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share