收藏文章 

2019-04-01

大劉愚人節出手JR《逃犯條例》?堅過 郭卓堅呀!

  修訂《逃犯條例》拗咗咁耐,政府仲話會「從善如流」消除商界嘅憂慮,所以剔除埋9項同商業有關嘅罪行。不過,今日有「大劉」之稱嘅華人置業前主席劉鑾雄就決定「企出嚟」,唔係撐政府啊,原來話要就住今次修例提出司法覆核(JR)噃!

 

真.大劉聲明

「長洲覆核王」都要企一邊!

 

  小妹喺呢行打滾多年,JR就成日都見,關於政治案嘅JR就更加唔使講,之但係多數都係「長洲覆核王」郭卓堅提出,今次大劉搶咗郭生個位,Jenny啲朋友都食住花生咁講話:「正呀喂!郭卓堅都唔使搞,今次有大劉出手!」

 

  事關今日正值4月1日愚人節,廣大嘅網民加埋行家起初都唔係好信,直至見埋佢份入稟狀,大家先知佢係講堅、認真㗎!梗係啦,大劉2014年嗰陣,因行賄澳門前運輸工務司司長歐文龍及清洗黑錢罪成,被澳門法院被判咗要坐5年零3個月,如果修例通過咗,佢都幾有可能要引渡去澳門服刑,到時真係港九新界冇得避吖!

 

原來大劉想「追溯力」OUT

 

  好多網民都對今次修例有意見,雖然一方面好想將台灣殺人案嘅疑兇繩之於法,但係一方面又擔心日後被「尋釁滋事」引渡返大陸,所以今次有大劉出面,唔少人都留言力撐。之不過,唔知大家有冇睇到大劉份入稟狀,其實佢係要求修例唔應該有追溯力,任何喺修訂生效前被定罪嘅人,都唔應該被移交到與港府無引渡協議嘅地區。即係話你要修例冇所謂,唔好搞到我就得喇。而且冇咗追溯期,仲點解決台灣單殺人案?大家都係唔好捉錯大劉嘅用神喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#愚人節 #長洲覆核王 #尋釁滋事 #劉鑾雄 #逃犯條例
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share